فرماندار مشهد: موسسه میزان مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد

12 بهمن 1393 ساعت 12:49

اخبار بانك: فرماندار مشهد با بیان اینکه درحال حاضرموسسه مالی و اعتباری میزان هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد، گفت: مشتریان موسسه میزان در رابطه با سپرده‌های خود نگرانی نداشته باشند.


به گزارش «اخبار بانك»، علی‌محمد گلستانی‌فرد در گفت‌و‌گو با تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: فعالیت موسسه مالی و اعتباری میزان مشکل خاصی نداشته و ندارد و روال طبیعی و مناسب خود را طی می‌کند. 

وی در ارتباط با مشکل ایجاد شده برای موسسه میزان، افزود: سرمنشاء این مشکل از یک شایعه در یکی از شهرستان‌ها به‌وجود آمد و سبب شد که سپرده‌گذاران این موسسه دچار نگرانی شوند و مطالبه‌گر پول خود شوند. 

فرماندار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: طبیعی است وقتی همه مشتریان خواستار سپرده خود شوند، نه تنها این موسسه بلکه هر موسسه دیگری با مشکل نقدینگی رو‌به‌رو می‌شود. 

وی با بیان اینکه درحال حاضرموسسه میزان هیچ مشکلی در رابطه با ادامه فعالیت وجود ندارد، بیان کرد: مشتریان موسسه میزان در رابطه با سپرده‌های خود نگرانی نداشته باشند. 

گلستانی‌فرد با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در رابطه با مشکل نقدینگی این موسسه گفت: قرار شد مقداری از سپرده این موسسه در نزد بانک مرکزی پس گرفته شود تا مشکل نقدینگی این موسسه برطرف شود. همچنین روند فعالیت‌های این موسسه در حال حاضر به خوبی پیش می‌رود. 

فرماندار مشهد مقدس با بیان اینکه در رابطه با سوابق فعالیت موسسه میزان هیچ مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: یکی از برجسته ترین نقاط فعالیت این موسسه دریافت مجوز تبدیل این موسسه به بانک از سوی بانک مرکزی است.


کد مطلب: 30717

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/30717/فرماندار-مشهد-موسسه-میزان-مشکلی-ادامه-فعالیت-ندارد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com