۰
به گزارش «اخبار بانک»، در راستای گسترش سنت نیکوی قرض الحسنه و به منظور رفع احتیاجات ضروری کارکنان ادارات و کانون‌ها در زمینه های « تعمیر و تکمیل مسکن، ودیعه مسکن، درمان بیماری، اشتغال، ازدواج فرزندان آنها، حوادث غیر مترقبه، هزینه تحصیلی، سفرهای زیارتی و متفرقه» بانک قرض الحسنه مهر ایران با کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

طبق این تفاهم‌نامه همکاری بانک با کانون در خصوص مواردی همچون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به پرسنل کانون در قالب صندوق پس انداز کارکنان، پرداخت تسهیلات از محل وجوه اداره شده سازمان با مشارکت بانک صورت می پذیرد.

در مراسمی به همین منظور با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران مرکزی، در بانک قرض الحسنه مهر ایران و مدیران کانون بازنشستگان این تفاهمنامه اجرایی شد.

در ابتدای این مراسم للـه‌گانی مدیر عامل بانک با واجب دانستن احترام به بازنشستگان و پیشکسوتان از منظر دینی و اخلاقی گفت: این تفاهم‌نامه برای حل مشکلات قشر عزیز بازنشستگان منعقد شده است.

وی افزود: ۱۰ بانک بزرگ کشور بانک قرض الحسنه مهر ایران را تاسیس کردند تا به رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه بپردازند؛ سعی کردیم با ایجاد تنوع در خدمات بانکی، همه اقشار از خدمات این بانک استفاده نمایند.

مدیر عامل بانک در پایان گفت: انشاءا... به یاری خداوند و با همکاری شما عزیزان بتوانیم به گسترش فرهنگ قرض الحسنه در جامعه کمک کنیم.

در ادامه این مراسم بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر کشور با اشاره به مشکلات بازنشستگان، هدف از انعقاد تفاهم نامه را رفع مشکلات این قشر عزیز و توسعه و تعمیق سنت نیکوی قرض الحسنه در بین آحاد جامعه بیان نمود. وی افزود: هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران صرفا رفع نیاز اقشار نیازمند جامعه با تسهیلات قرض الحسنه است و این امر جای تقدیر دارد.

آقایان نخستین مدیر کل امور فرهنگی سازمان تامین اجتماعی و اسدی دبیر کانون عالی بازنشستتگان سخنرانان بعدی این مراسم بودند.

این مراسم با تشریح کامل این تفاهم‌نامه توسط مدیران و مسولین بانک قرض الحسنه مهر ایران و مسولین کانون بازنشستگی و پاسخگویی به سوالات حضار پایان یافت.
https://akhbarbank.com/vdch-mnx.23nvkdftt2.html
تازه ترین اخبار