براساس راي كاربران

بهترين بانك ها به لحاظ اينترنت و موبايل بانك معرفي شدند

3 دی 1393 ساعت 9:07

اخبار بانك: براساس راي كاربران، بانك هاي ملت،پاسارگاد و ملي سه بانك به لحاظ بهترين ارايه دهنده اينترنت و موبايل بانك انتخاب شدند.


در اين نظر سنجي كه به مدت يك ماه برگزار شد، از كاربران سوال شده بود كه از سرعت و كيفيت اينترنت و موبايل بانك كدام بانك را تجربه كرده و رضايت داريد؟
 
براساس راي كاربران بانك ملت با كسب 24.7 درصد آراي مشاركت كنندگان در اين نظر سنجي بعنوان بهترين ارايه دهنده خدمات اينترنت و موبايل بانك انتخاب شد.

پس از بانك ملت، بانك هاي پاسارگاد با 19.8 درصد و ملي با 7.3 درصد آرا در جايگاه هاي دوم و سوم قرار گرفتند.

پس از اين بانك ها، بانك هاي اقتصاد نوين با 6.3 درصد،بانك صادرات و تجارت بطور مشترك با 5 درصد،بانك سامان با 4.7 درصد،بانك قوامين و انصار بطور مشترك با 4.2 درصد،پارسيان با 3.1 درصد،بانك سپه با 2.6 درصد و بانك رفاه با 2.5 درصد در جايگاه هاي چهارم تا دهم قرار گرفتند.

همچنين بانك آينده با 2.4 درصد،بانك مسكن با 2.3 درصد،بانك توسعه تعاون و گردشگري بطور مشترك با 1.2 درصد،بانك شهر و دي مشتركا با يك درصد،پست بانك با هشت دهم درصد و كارآفرين با 3 دهم درصد در جايگاه هاي بعدي قرار گرفتند.

نكته جالب در اين نظر سنجي افزايش رتبه بانك هاي تازه خصوصي شده و يا تازه وارد به شبكه بانكي در اين نظر سنجي است.بانك هايي چون صادرات و تجارت و حتي قوامين و انصار با ارايه اپليكيشن هاي همراه بانك در سايت هايي چون بازار و سيبچه توانسته اند از رشد برخوردار شوند.

بانك هايي چون قوامين و انصار نيز در حال رقابت جدي با بانك هاي مطرح تر در حوزه سايبر چون سامان و اقتصاد نوين هستند.

البته برخي از اين بانك ها در حوزه اينترنت بانك فعال تر هستند و برخي ديگر نيز بيشتر در حوزه موبايل بانك.اما با سرعت تقاضا براي گوشي هاي هوشمند و افزايش كاربران اينترنت به نظر مي رسد در آينده نزديك شعبه فيزيكي در بانكداري كم كم جايگاه ضعيف تري براي مشتريان پيدا كند.



کد مطلب: 29499

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/29499/بهترين-بانك-لحاظ-اينترنت-موبايل-معرفي-شدند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com