۰
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۰
بر اساس عملکرد ۶ ماهه منتشر شد؛

پیش بینی سود هر سهم بیمه پارسیان براي سال مالی ۹۳

اخبار بانك: اطلاعات پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳ بر اساس عملکرد واقعی شش ماهه (حسابرسی شده) با سرمایه ۲،۰۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴۰۹ ریال که توسط شرکت بیمه پارسیان (سهامی‌عام) منتشر شد.
به گزارش «اخبار بانك»،براساس مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۵/۰۲/۹۲، سرمایه شرکت بيمه پارسيان از مبلغ ۱۰۰ر۱ میلیارد ریال به مبلغ ۵۶۲ر۱ میلیارد ریال به صورت قطعی از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش و در تاریخ ۲۲/۰۲/۹۳ به ثبت رسید. اين افزایش سرمایه از مبلغ ۵۶۲ر۱ میلیارد ریال به مبلغ ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی در اختیار هیئت مدیره قرار گرفت. 

همچنين طابق مصوبه هیئت مدیره مورخ ۲۲/۰۸/۹۳ سرمایه شرکت از مبلغ ۵۶۲ر۱ میلیارد ریال به مبلغ ۰۰۰ر۲ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی افزایش یافت. شرکت متعهد شده است این افزایش سرمایه را قبل از برگزاری مجمع عادی سالیانه سال مالی ۹۳ در مرجع ثبت شرکتها به ثبت برساند. 

بيمه پارسيان پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۹۳ را با سرمایه ۱،۵۶۲ میلیارد ریال در تاریخ‌های ۰۱/۱۲/۹۲ و ۲۰/۱۲/۹۲ (حسابرسی شده) و ۰۱/۰۵/۹۳ مبلغ ۴۶۸ ریال، در تاریخ ۰۳/۰۸/۹۳ مبلغ ۴۷۱ ریال و با سرمایه ۲،۰۰۰ میلیارد ریال در تاریخ ۲۶/۰۸/۹۳ مبلغ ۴۰۹ ریال اعلام كرده است.
https://akhbarbank.com/vdcb98b5.rhb98piuur.html
تازه ترین اخبار