اختصاصي/

چک های مدت دار بیمه توسعه برگشت می خورد

7 آذر 1393 ساعت 10:41

اخبار بانك: چک های مدت دار بیمه توسعه که با مشکلات فراوانی روبرو شده است نیز برگشت می خورد.


اواخر سال گذشته بیمه مرکزی مجوز بیمه توسعه برای فروش بیمه نامه را متوقف کرد و از آن زمان این شرکت بیمه با مشکلات زیادی برای پرداخت خسارت مشتریان روبرو شده است.

پایگاه خبری اخبار بانک نیز چندین خبر و گزارش از عدم پاسخگویی مطلوب به مشتریان و خسارت دیدگان منتشر کرد ولی متاسفانه هیچ مشکلی از بیمه گذاران حل نشده و این شرکت چک های مدت دار برای پرداخت خسارت به بیمه گذاران ارائه داد.

جالب اینکه با ارئه این چک های مدت دار مشتریان به اجبار به محضر برده شده و از آنها خواسته می شد تعهدی را با هزینه شخصی امضا نمایند که بیانگر عدم شکایت در آینده از این شرکت داشت.

حال پس از حدود ۸ ماه که سررسید چک ها فرارسیده است چند تن از شهروندان با تماس با پایگاه خبری اخبار بانک از پاس نشدن این چک ها خبر داده و خواستار انعکاس آن شده اند.

یکی از شهروندان در مشهد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: سال گذشته به شعبه مرکزی بیمه توسعه در تهران مراجعه کردم که به اجبار چک مدت داری ارائه دادند و تعهد گرفتند که هیچ گونه شکایتی بابت ارائه چک مدت دار از بیمه توسعه نداشته باشم.

وی ادامه داد: من نیز چاره ای نداشته و چک را قبول کرده ام و حالا که موعد چک فرا رسیده پس از مراجعه به موسسه اعتباری توسعه که وابسته به این شرکت بیمه است با خالی بودن حساب مواجه شده ام.

پایگاه خبری اخبار بانک طی روزهای آینده این خبر را پیگیری کرده و در صورت تمایل مدیران این شرکت پاسخ آنها را نیز منتشر می کند.


کد مطلب: 28722

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/28722/چک-های-مدت-دار-بیمه-توسعه-برگشت-می-خورد

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com