حسین محمد پورزرندی اعلام کرد:

فعالیت بانک شهر با شش هلدینگ در بخش های مختلف

31 شهريور 1393 ساعت 14:16

بانک شهر با شش هلدینگ در بخش های مختلف فعالیت دارند که این هولدینگ‌ها در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری و فعالیت می کنند .


به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك» ،حسین محمد پورزرندی مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اهمیت کارت شهروندی در ارائه خدمات شهری به شهروندان گفت‌: کارت شهروندی که نمونه‌ای از نوآوری در خدمات از سوی این بانک است ، موجب تسهیل در ارائه خدمات شهری به شهروندان خواهد شد . 

مدير عامل بانك شهر با اشاره به توزیع کارت شهروندی و مدیریت کیف پول گفت‌: یکی از اهداف کارت شهروندی آن است تا بتوانیم به طور دائم در کنار شهروندان باشیم ، چراکه می توانند به این ترتیب از همه خدمات شهری مانند سیستم اتوبوسرانی ‌، تاکسیرانی، مترو، خدمات شهری و پرداخت‌های مربوط به شهرداری بهره مند شوند .

وی بزرگ‌ترین مشکل امروز کلان‌شهر‌ها را سیستم حمل و نقل عمومی دانست و تصریح کرد : امروزه شهرهای بزرگ ما با کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی روبرو هستند که بانک شهر و هولدینگ‌های زیر مجموعه آن ، این توانایی را دارند تا در فواصل زمانی یک تا سه ساله و با استفاده از فاینانس ، این مشکلات را برطرف کنند.

پورزرندی با تاکید بر این که توسعه و آبادانی شهرها هدف بانک شهر است، خاطر نشان کرد‌: بانک شهر با شش هولدینگ در بخش های مختلف فعالیت دارند که این هلدینگ‌ها در حوزه‌های مختلف سرمایه گذاری و فعالیت می کنند که قطعا نتیجه این اقدامات ، توسعه ، عمران و ابادانی شهرها خواهد بود .


کد مطلب: 26846

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/26846/فعالیت-بانک-شهر-شش-هلدینگ-بخش-های-مختلف

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com