اختصاصي/

چرا سهام " پديده " بالا و بالا و بالاتر می رود!

11 شهريور 1393 ساعت 11:49

سهام مجموعه های گروه شرکت های پدیده شاندیز که مرکز اصلی آن در مشهد واقع شده است هر روز بالا و بالا و بالاتر می رود!


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري «اخبار بانک»، هم اکنون در مشهد سهام گروه شرکت های پدیده نقل زبان هاست و بسیاری از مردم از بالا رفتن روزانه این سهام صحبت می کنند و خرید و فروش می کنند، قصد داریم از این به بعد خبرهایی درباره این مجموعه و سهام آن منتشر کنیم.

در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۳۸۳ تحت شماره ۲۲۸۲۹ نزد اداره ثبت شرکت های مشهد تحت نام شرکت سرمایه گذاری کاوشگران سهام ( سهامی عام ) به ثبت رسیده است.

در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۸۷ با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده نام شرکت به شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز ( سهامی عام ) تغییر یافته و اساسنامه جدید شرکت در قالب اساسنامه مورد تایید سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تصویب قرار گرفت و مرکز اصلی شرکت در شهر شاندیز واقع است.

سهام این مجوعه اوایل سال ۹۲ به ارزش ۲۰۰ تومان خرید و فروش می شد و هم اکنون پس از گذشت حدود ۵ سال يعني از سال 88، به بیش از ۸ هزار تومان رسیده است!

نکته جالب تر اینکه این سهام همواره بالا و بالا و بالاتر می رود و هیچ کس نمی داند این بالا رفتن ها تا کی ادامه و چه زمان کاهش پیدا می کند!

چگونه ممکن است یک سهام در طول ۵ سال گذشته همواره صعود کند و افزایش به این چشمگیری داشته باشد در حالی که فعالیت آنچنان گسترده ای در طی ۵ سال نداشته و ساخت مجموعه نیز هنوز به پایان نرسیده است؟

آیا این نحوه سود دهی و ارزش افزوده سهام مورد تایید سهامداران حرفه ای بازار بورس و اوراق بهادار می باشد یا خیر؟

برای پیدا کردن پاسخ سوالات بالا تلاش می کنیم در آینده خبرهای دیگری را در صورت همکاری و خواست مسئولان پدیده شاندیزمنتشر کنیم.

علي صالح آبادي رئيس سازمان بورس نيز در خصوص ابهامات پیش آمده برای شرکت پدیده و فروش سهام این شرکت گفت: مبنای کار در سازمان بورس قانون بوده و این سازمان در چارچوب قانون نظارت خاص خود را انجام می دهد این درحالی است که در خصوص شرکت پدیده گروه کارشناسی تشکیل شده و در حال بررسی است.همچنین با برخی مراجع ذیربط هماهنگی لازم صورت گرفته است که اگر مسوولیت این شرکت برعهده سازمان بورس باشد سازمان به این موضوع ورود پیدا کند زیرا شرکت پدیده یک شرکت سهامی خاص بوده و شرکت‌هیا سهامی خاص طبق قانون از حوزه نظارت سازمان بورس خارج هستند.


کد مطلب: 26248

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/26248/چرا-سهام-پديده-بالا-بالاتر-می-رود

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com