عيسي رضايي خبر داد:

برنامه ويژه موسسه اعتباري كوثر براي معرفي به آحاد جامعه

29 مرداد 1393 ساعت 14:32

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر از نیروهای بازاریابی خود خواست با تمام توان و به صورت شبانه روزی به معرفی این موسسه اقدام کنند .


به گزارش پايگاه خبري «اخبار بانك»، عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر روز گذشته در دومین همایش مدیران بازاریابی در سالن همایشهای حوزه مرکزی گفت:شاید باورش مشکل باشد با عمر سه ساله ای که این موسسه دارد امروز با ۳۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور به ارائه خدمات به مشتریان مشغول است .

رضایی افزود:ما به لطف خداوند و به مدد نام مقدس ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) که بر پیشانی مجموعه می درخشد ، توفیقات بسیاری داشته ایم و توجه بسیاری از مسئولین و کارشناسان در عرصه بانکداری به سوی ما جلب شده است و آنچه به عنوان یک اصل مهم در حرکت ما مشهود است راه اندازی توام با عملیات بوده . ما با همت شما مدیران پرتلاش بازاریابی باید موانع را از پیش رو برداریم ، ما برنامه های مهم و اساسی برای رساندن موسسه به اعتلا و بالندگی داریم که به موقع اعلام خواهیم کرد .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر خطاب به معاون بازاریابی و همکارانشان در حوزه مرکزی و استانها گفت : به حول و قوه الهی از ۱۵ شهریورماه سال جاری تا ۱۵ مهر ماه با بسیج کلیه نیروهایتان ، امکانات و تبلیغات همه جانبه نسبت به شناساندن و معرفی موسسه به آحاد جامعه تلاش کنید و این فعالیت باید شبانه روزی و با استفاده از ظرفیت رسانه و تبلیغات شهری صورت بگیرد و گستره آن در ادارات ، اماکن فرهنگی مذهبی ، مکانهای آموزشی و حتی با برنامه ریزی دقیق و تهیه بسترهای فرهنگی ، خانواده ها را نیز شامل شود .

وی اظهار داشت : همانطور که اشاره شد مجموعه ما همانند یک غنچه خوش رنگ و بو است که کار حراست و نگهداری از آن تا تبدیل شدن به گل ، بر عهده شما عزیزان بازاریابی است و غنچه باید نمود داشته باشد زیرا اگر در معرض نور نباشد پژمرده می شود ، شما باید وسیله نمود این نعمت الهی را فراهم کنید .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با توجه به شرایط خاص اقلیمی هر استان و آداب و سنتهای مرسوم در آن گفت : شما با توجه به شناختی که از محل خدمت خود دارید ، متناسب با آن منطقه ایده بدهید، برنامه بنویسید و طرح های موثر خود را به مرکز ارسال کنید که یقینا مورد استفاده قرار خواهد گرفت . 

وی به مدیران توصیه کرد کارکنان جوان دارای نقطه نظراتی هستند که می تواند مفید واقع شود ، از نظرات آنان استفاده کنید .

قبل از سخنان مدیر عامل موسسه ،عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان بعد از خیرمقدم به مدعوین با ایجاد زمینه از مدیران بازاریابی درخواست کرد که هرکدام مسائل و مواردی که به نظرشان می رسد را مطرح نمایند که این پیشنهاد با استقبال حاضرین مواجه و چند تن از مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداخت .

گفتنی است :به همت معاونت بازاریابی و امور مشتریان تعداد قابل توجهی از مسئولین بازاریابی استانها بعد از شرکت در پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید ، به منظور جمع بندی و قرار گرفتن در جریان جدیدترین تدابیر و سیاستهای مدیرعامل و مدیران عالی ، در همایش داخلی موسسه شرکت کردند .


کد مطلب: 25868

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/25868/برنامه-ويژه-موسسه-اعتباري-كوثر-براي-معرفي-آحاد-جامعه

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com