نكاتي درباره مزايا و تسهيلات کارمندان بانک

31 تير 1393 ساعت 12:25

اخبار بانك: پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک در تاریخ ۲۹ تیرماه گزارشی با عنوان " کارمندان بانک چه تسهیلاتی دریافت می کنند؟" که ذکر نکاتی درباره این گزارش لازم و ضروری است.


این گزارش با واکنش هایی در بین مخاطبان پایگاه خبری تحلیل اخبار بانک داشته و در برخی موارد نظرات مثبتی از سوی شهروندان و از سویی دیگر واکنش های تند و قابل تاملی از سوی کارمندان بانک که همراه با تماس هایی با اخبار بانک نیز همراه بوده داشته که هر یک به خودی خود ارزشمند و محترم است.

برخی از کارمندان بانک اظهار لطف کرده و با گذاشتن نظرات خود نسبت به سختی های بسیار کار تحویلداری و همچنین تعداد زیاد ارباب رجوع و استرس بسیار با توجه به وجود کلاهبردارن و جاعلان حرفه ای و لزوم دقت بسیار در کار خود مطالبی گفته و حتی در برخی موارد با ارسال فیش حقوقی نسبت به پایین بودن حقوق نظرات خود را بیان کرده اند.

این واکنش ها نویسنده مطلب فوق را مجاب به ذکر توضیحاتی درباره آن داشته که در ذیل آمده است.

همانطور که مستحضر هستید پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک یک پایگاه تخصصی است و طبیعتا مطالبی که گفته می شود در حوزه بانک است و تنها نظرات خبرنگاران بوده و به هیچ عنوان نظر پایگاه خبری اخبار بانک نیست.

اصل نظر نویسنده نیز تنها بیان مزایای کارمندان بانک با توجه به تخصصی بودن در حوزه بانک بوده و قطعا اگر پایگاه تخصصی در مشاغل شرکت نفت و برق و مخابرات و ... نیز وجود داشت از حقوق بسیار بالاتر از تحویلداران بانک و ساعت کار مفید آنها نسبت به کارمندان بانک می نوشت و در مطلب فوق نیز به بالا بودن یا پایین بودن حقوق کارمندا نبانک اشاره ای نشده است.

ناگفته پیداست که در نظام اداری کشورمان با توجه به مطالعات صورت گرفته ساعات کار مفید مشاغل در کشورمان مشخص بوده و تقریبا همه شاغلین بر این مساله صحه می گذارند که کار پرسنل بانک از متوسط کار مفید سایر مشاغل بیشتر است، این در حالی است که حقوق بسیاری از پرسنل بانک در اغلب اوقات از هم رده های خود در سایر ادارات و سازمان ها کمتر می باشد.

با مطالب گفته شده نتیجه گیری می شود که هدف نگارنده این نیست که حقوق کارمندان بانک بسیار بیشتر از سایر مشاغل است و باید مزایای فوق کاسته شود و در بسیاری موارد تنها مزایا از برخی مشاغل بیشتر اما حقوق کمتر و و میزان کار مفید از بسیاری از سازمان بیشتر است.

در عین حال در این گزارش سعی شد گوشه ای از مزایای پرسنل بانک شمرده شود و در گزارش های بعدی قطعا از سختی ها و فرسودگی ها و مسائلی که یک کارمند بانک را مورد تهدید قرار می دهد نگاشته و به سمع و نظر مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی اخبار بانک خواهد رسید


کد مطلب: 25055

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/25055/نكاتي-درباره-مزايا-تسهيلات-کارمندان-بانک

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com