۰
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
اختصاصی/

پذیرش کارت موسسه کوثر و عسکریه در شتاب زمان بر است

در هفته گذشته از سوی بانک مرکزی، تنها مجوز عضویت در شبکه شتاب دو موسسه اعتباری کوثر و عسکریه صادر شده است و روند پذیرش کارت های دو موسسه مذکور ممکن است زمان بر باشد.
پذیرش کارت موسسه کوثر و عسکریه در شتاب زمان بر است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر عضویت موسسات اعتباری کوثر و عسکریه در شبکه شتاب بر روی سایت اختصاصی هر یک از دو موسسه قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک،بانک مرکزی بر اساس قوانین موجود در نظام بانکی کشور با بررسی مدارک و مستندات موسسات و بانک ها برای گرفتن مجوز و عضویت در شبکه شتاب طی روزهای گذشته اقدام به صدور مجوز برای این دو موسسه کرده است.

این صدور مجوز به معنی آن نیست که از روزی که خبر فوق بر روی سایت های دو موسسه کوثر و عسگریه قرار گرفته کارت های موسسات فوق در خودپردازهای دیگر بانک ها قابل استفاده می باشند.

صدور مجوز فوق به این معناست که این دو موسسه می توانند در شبکه شتاب عضویت داشته باشند و آغاز اجرایی شدن این موضوع به نرم افزار ها و اقدامات مدیران این دو موسسه بسته است.

به عبارت دیگر دو موسسه فوق هستند که هر چه سریع تر باید نرم افزارهای بانکی و کارت های مغناطیسی و خودپردازهای خود را به گونه ای تنظیم کنند که قابلیت عضویت در شبکه شتاب را داشته باشند.

این اقدامات ممکن است هفته ها و حتی ماه ها برای دو موسسه مذکور زمان ببرد و مشتریان این دو موسسه نباید به این زودی ها انتظار داشته باشند که کارت های آنان در خودپردازهای شبکه شتاب مورد پذیرش قرار بگیرد.

بانک های دیگر نیز باید نرم افزار های خودپرداز خود را به گونه ای بروزرسانی کنند که کارت های این دو موسسه را شناخته و خدمات شتاب را بدهند.

مشتریان برخی از بانک هایی که اخیرا و طی دو یا سه سال گذشته به عضویت شبکه شتاب درآمده اند در ابتدا نارضایتی هایی از قبیل عدم پذیرش در خودپردازهای برخی بانک ها و همچنین دستگاه های کارت خوان داشته اند.
https://akhbarbank.com/vdcftjd0.w6dm0agiiw.html
تازه ترین اخبار