۰
۱
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۷
اختصاصی/

بانک اقتصاد نوین افتتاح حساب ۲۲ درصد را متوقف کرد

بانک اقتصاد نوین از ابتدای اردی بهشت ماه سال جاری افتتاح حساب کوتاه مدت روز شمار با نرخ ۲۲ درصد را متوقف کرده است.
بانک اقتصاد نوین افتتاح حساب ۲۲ درصد را متوقف کرد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، بانک اقتصاد نوین که در اواخر سال گذشته در پی افزایش نرخ سود در بسیاری از بانک ها و موسسات مالی نرخ سود کوتاه مدت روز شمار خود تا تا ۲۲ درصد افزایش داده بود به تازگی افتتاح حساب با نرخ فوق را متوقف کرده است.

مشاهدات میدانی خبرنگار ما حکایت از آن دارد که پس از اینکه مهلت افتتاح حساب نرخ کوتاه مدت ۲۲ درصد طرح سپند تا آخر سال ۹۲ مصوب شده بود با آغاز سال جدید مهلت آن نیز افزایش پیدا کرد.

بنر های نصب شده در سر درب شعب این بانک پایان فروردین ماه ۹۳ را آخرین مهلت افتتاح حساب عنوان کرده بود در حالی که به نظر می رسید با توجه به عدم کاهش نرخ سود بانکی این مهلت تمدید شود.

اما طی چند روز گذشته و با آغاز اردیبهشت ماه برخی از شعب بنرهای نصب شده را برداشته اند و کارمند یکی از شعب بانک اقتصاد نوین در مشهد در گفتگو با خبرنگار اخبار بانک از انقضای مهلت افتتاح حساب کوتاه مدت با نرخ ۲۲ درصد در خبر داد.

وی گفت: حساب های افتتاح شده ۲۲ درصد قبلی همچنان پابرجاست و مشتریان می توانند با ماندگاری حداقل ۲ میلیون تومان از ۲۲ درصد نرخ سود شمار بهره ببرند.
https://akhbarbank.com/vdccioqi.2bqi48laa2.html
مشاهده نظر مخاطبان
مقصود
به نظر من هرادمی که به بانکها پول میزارن واسه سودش نزارن به علت این که کل بانکها که آدم میره وام میگیره هم الاف میکنن وهم هر قسطی میپردازه ازسود روز شمار یا یکساله بیشتر میگیرن مثلا میگن تو بانک 20 حساب میکنیم ولی میای میبینی از 35درصدم بیشتر حساب کردن به نظر من به بانکها واسه سودش نزارین
تازه ترین اخبار