۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳

پیش‌بینی سود 45 توماني سال 93 بانک ملت

بانک ملت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 93 را با سرمایه 40 هزار میلیارد ریالی مبلغ 450 ریال اعلام کرد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۶ بهمن ۹۲ و جلسه هیات‌مدیره اسفند ۹۲، سرمایه شرکت از ۳۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به مبلغ ۴۰ هزار میلیاردریال از محل سود انباشته افزایش یافته است.

شرکت اعلام کرده است که افزایش سرمایه مزبور تا زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲، به ثبت خواهد رسید.

شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ را با سرمایه ۳۳ هزار و ۱۰۰میلیارد ریال در اسفند۹۱ (حسابرسی شده) مبلغ ۲۹۰ ریال، در مرداد ۹۲ مبلغ ۳۵۲ ریال، در آذر ۹۲ مبلغ ۴۰۸ ریال و در اطلاعات اخیر با سرمایه ۴۰ هزار میلیارد ریالی مبلغ ۴۰۸ ریال اعلام کرده است.

شرکت برای سال مالی ۹۲ مبلغ ۵ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال(به ازای هر سهم مبلغ ۱۳۷ ریال) و برای سال مالی ۹۳ مبلغ ۵ هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال( به ازای هر سهم مبلغ ۱۴۹ ریال)، سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام شرکت گروه مالی ملت پیش‌بینی کرده است.

همچنین با توجه به عدم احتساب اکچوئری در پیش‌بینی سال‌های مالی ۹۲ و ۹۳ نظر سرمایه گذاران را به بند ۳ گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص صورتهای مالی میان دوره ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۹۲ جلب می کند.
https://akhbarbank.com/vdcguy9x.ak9q74prra.html
تازه ترین اخبار