۰
۱۶
پرداخت تسهیلات در موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده با نرخ های بین ۱۲ تا ۱۷ درصد نیز پرداخت می شود.
پرداخت تسهیلات در موسسه کارسازان آینده با نرخ ۱۲ تا ۱۷ درصد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري اخبار بانک، موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده که در موسسه اعتباری نور ادغام شده است علی رغم افزایش قابل ملاحظه نرخ سود سپرده های، نرخ های تسهیلات خرد خود را افزایش نداده است.

بر این اساس این موسسه طرح تعاون ۲ را که از بیش از ۲ سال پیش راه اندازی کرده همچنان ادامه و بر اساس این طرح نرخ های تسهیلات بین ۱۲ تا ۱۷ درصد است.

این در حالی است که بهای تمام شده پول در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از دو سال پیش تا کنون افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و این موسسه کماکان نرخ های دو سال گذشته خود را حفظ و افزایش نداده است.

حداکثر مبلغ پرداختی تسهیلات در این طرح ۳۰ میلیون تومان است و نرخ های تسهیلات نیز بین ۱۲ تا ۱۷ درصد می باشد، همچنین مدت بازپرداخت اقساط نیز تا ۱۰۸ ماه قابل افزایش است.

حداقل و حداکثر مدت سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات طرح تعاون ۲ بین ۳ تا ۱۲ ماه است و بطور مثال اگر مشتری مبلغ ۵ میلیون تومان را برای مدت ۶ ماه در موسسه سپرده گذاری کند پس از مدت مذکور مشتری می تواند برابر و یا دو برابر مبلغ سپرده گذاری شده تسهیلات دریافت کند.

در صورتی مشتری بخواهد برابر مبلغ سپرده گذاری شده تسهیلات دریافت کند مدت بازپرداخت ۲۷ ماهه با نرخ ۱۴ درصد خواهد بود.

همچنین این موسسه دوبرابر مبلغ سپرده گذاری شده با نرخ ۱۷ درصد و بازپرداخت ۲۷ ماهه پرداخت می کند.

همچنین در صورتی مشتری یک سال سپرده گذاری کند و انتظار دریافت وام را بکشد تا ۴ برابر و نرخ ۱۷ درصد و بازپرداخت ۲۷ ماهه دریافت می کند، برابر مبلغ سپرده گذاری شده با نرخ با بازپرداخت ۱۰۸ ماهه پرداخت می شود.

https://akhbarbank.com/vdcf11d0.w6dytagiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
پرداخت وام بصورت جدولی خلاف شرع بوده و ممنوع می باشد .
شما برو غیرجدولی بگیر!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده که دروغه !!!!من تازگی گرفتم با 30درصد
ارش
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته من گرفتم 12 درصد بروتوشعبش بپرس
پیمان تراشنده
به نظر من هیچ بانکی از محل سپرده گذاری شرایط خوبی برای دریافت وام دراختیار مشتری قرار نمیده اما موسسه نور انصافا نسبت به بانکهای
دیگه در حوزه پرداخت وام حسن نیت کامل داشته !!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان از اینکه فکرکنیم بانها و یا هر موسسه اعتباری اول به منافع مشتری و بعد به منافع خودش فکر می کنه کاملا اشتباه. چرا که با این روش نمیشه رقابت کرد.اصل روش توی صبر وتحمل و تدیبره.محاصبه واقعی و درست از محل سرمایه گذاری وتوجه به زمان.من خودم با روش همین بانکها از2میلیون وام ازدواج طب5سال به50میلیون رسیدم. آسون.
يونس
Iran, Islamic Republic of
كاملا درسته هر جور حساب و كتاب كني به نفع مشتري نميشه مگر اينكه طرف خيلي كارش گير باشه و به اجبار سراغ تسهيلات اين موسسات بره
مریم
سلام جالبه میشه بگید چجوری؟
شرایط و نحوه پرداخت تسهیلات بسیار خوب می باشد. ولی در باز پرداخت بطور کامل به نفع موسسه طراحی شده و وام گیرنده در صورت تسویه قبل از سررسید بیسار متضرر میگردد
علی
درسته بعضی از وامهاش خوبه ولی باشرایطی که برای ضامنها گذاشتن پوست ادمو میکنن،ادمو از وام گرفتن پشیمون میکنن.
+من
بااین همه سخت گیری که میشه بازوضعیت معوقات اینه
مهدی
چرا نمی نویسید که این طرح ها برای چه سالی و چه ماهی هست یکبار خوندم رفتم بانک گفت این طرح مال دو سال قبله
مريم
نوشته 11 اسفند 92 ديگه ...!!
محمد لام
بنظر ظاهر موسسات دارنند برای مردم کار میکنند ولی در باطن دارنند کمکم مانند زالو خون مردم را میخورنند
دس خوش
مريم
من وام با سود شش درصد از كارسازان گرفتم پنج ميليون و ٤ ماه سپرده كردم پنج تومن بهم دادن بازپرداخت ٢٥ ماهه البته دوسال پيش
تازه ترین اخبار