دعوتنامه سهام عدالت یک میلیون کارگر فصلی و ساختمانی در مرحله صدور

27 بهمن 1392 ساعت 11:04

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران با اشاره به اینکه دعوتنامه دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در مرحله صدور است، گفت: ثبت‌نام نهایی سهام عدالت این گروه پس از ارسال دعوتنامه انجام می‌شود.


به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك به نقل از فارس، علی حسینی در خصوص زمان توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی اظهار داشت: از اواخر سال گذشته تا تیرماه امسال، کار مربوط به تکمیل فرم شناسایی این قشر از کارگران انجام شد و پس از آن، این فرم‌ها جهت چاپ دعوتنامه به دبیرخانه مرکزی تحویل شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت استان تهران ادامه داد: در برخی از استانها ثبت‌نام نهایی به صورت پایلوت آغاز شده اما در استان تهران هنوز کار چاپ فرم دعوتنامه مشمولان سهام عدالت تمام نشده و حدوداً تا یک ماه و نیم دیگر این کار نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر از کارگران فصلی و ساختمانی در استان تهران در این فراخوان مشمول دریافت سهام عدالت هستند، گفت: به دلیل تعداد زیاد مشمولان، چاپ دعوتنامه زمان‌بر است.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این افراد، عده‌ای دیگر هم وجود دارند که هنوز شناسایی نشده‌اند و نیاز به مصوبه کمیته اصل ۴۴ دارد که آیا می‌خواهند تعداد دیگری را به مشمولان دریافت سهام عدالت اضافه کنند یا خیر؟

مدیرعامل اتحادیه سهام عدالت استان تهران افزود: ثبت‌نام نهایی کارگران فصلی و ساختمانی پس از ارسال دعوتنامه‌ها انجام می‌شود.

حسینی در خصوص تشکیل صندوق‌های قابل معامله و سهام عدالت گفت: این اقدام ایرادات حقوقی داشت و نیازمند تغییر قانون بود و در روند تصویب لایحه بودجه ۹۳ هم تشکیل این صندوق‌ها با نظر مجلس منتفی شد.


کد مطلب: 21520

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/21520/دعوتنامه-سهام-عدالت-یک-میلیون-کارگر-فصلی-ساختمانی-مرحله-صدور

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com