۰
دادستان کل کشور گفت: معوقات بانکی در حال حاضر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است این در حالی است که معوقات بانکی در اواخر سال ۹۰ حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان بود.
معوقات بانکی در حال حاضر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از تسنیم، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نخستین همایش ملی پلیس، مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی افزود: اگر این ارقام را واقعی بدانیم این پرسش مطرح می‌شود که چرا سیستم بانکی اجازه می‌دهد معوقات بانکی افزایش یابد.

وی افزود: معوقات بانکی از سال ۹۰ تا به حال ۲ برابر شده است.

دادستان کل کشور گفت: هنوز تصمیمی برای نرخ دیه در سال ۹۳ گرفته نشده است و در صورت افزایش میزان آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

ویی افزود: در حال حاضر تصمیمی در خصوص افزایش نرخ دیه گرفته نشده است و افزایش دیه برای سال آینده بستگی به وضعیت بازار دارد.

اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: در این پرونده از یک سری افراد جدید تحقیق انجام شده، اما تلاش شده تا فرد جدیدی در این پرونده دستگیر نشود.

اژه‌ای تصریح کرد: همچنین خود این فرد لیست اموال دارایی هایش را در داخل و خارج از کشور به ما داده است و در مرحله اول خودش قیمتی برای آنها تعیین کرده است. میزان اموالی که این فرد در داخل کشور دارد بر اساس اعلام اولیه تکافوی بدهی‌اش را می‌کند و امیدواریم شاکی پرونده هم نسبت به گرفتن اموال موافقت کند و به طلبش برسد.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین درباره پرونده اختلاس از بیمه ایران گفت: احکام مربوط به این پرونده صادر شده است.
https://akhbarbank.com/vdcdkz0x.yt0f96a22y.html
تازه ترین اخبار