۰
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۰

بررسي و تحليل بازار ارز و طلا

كاهش محسوس قيمت دلار در روز گذشته باعث شد تا كلا پيش بيني ما خلاف جهت واقعيت باشد.
بررسي و تحليل بازار ارز و طلا
ديروز دلار تا ۲۹۹۲ تومان هم افت كرد كه نشان از اميدواري بازار به توافق هسته اي مي باشد. براي امروز هم پيش بيني مي كنم زير ۳۰۰۰ تومان معامله شده و در محدود ۲۹۹۸ تا ۲۹۸۵ نوسان داشته باشد. توجه داشته باشيد كمبود ريال تو بازار دلار كاملا مشهود است.

با افت دلار و همراهي نسبي طلاي جهاي سكه هم حمايت مهم خود را شكست و تا ۹۰۹ در اخر وقت افت داشت ديروز اشاره كردم كه در صورت مشاهده علايم برگشتي بايد وارد خريد شد كه فعلا صعود كمي به تاخير افتاده و منتظر شناسايي كف قيمت هستيم. البته بايد توجه داشته باشيم عدد ۹۰۷ براي سكه حمايت بسيار قوي بوده و در صورت شكسته شدن اين حمايت افت قيمت سكه به زير ۹۰۰ و رويت ۸۷۰ قدرت خواهد گرفت.

آبشده حمايت ۴۰۹ را شكست و تا هدف اعلام شده افت كرد و دقيقا به ۴۰۴ رسيد اما در آخر وقت كمي خريدار وارد شد كه به علت حجم كم معاملات در آخر وقت خيلي در رود نزولي خللي ايجاد نخواهد كرد. براي آبشده عدد ۴۰۴ بسيار مهم بوده و شكسته شدن اين حمايت قوي نشان از نزول شديدي در روزهاي آينده خواهد داشت. هدف ۳۸۰ در صورت شكسته شدن و تثبيت زير ۴۰۴ دور از ذهن نيست.




در حال حاضر توصيه به خريد ندارم. حتي دستاني كه نگران هستند ممكن است بازار سريع رو به بالا برگشته و به اصلاح از بازار جا بمانند توصيه مي كنم گرانتر ولي مطمئن تر بخرند.

https://akhbarbank.com/vdcb0gb8.rhb90piuur.html
تازه ترین اخبار