۰
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱

جديدترين تحليل بازار ارز و سكه

در مورد سكه و آبشده افت قيمت طلاي جهاني باعث شد تا روز گذشته و روز جمعه قيمت ها رو به پايين باشند.
جديدترين تحليل بازار ارز و سكه
در چند روز اخير دامنه نوسان دلار بسيار كم شده و به نظر دولت كاري كرده تا اين نوسان كم شود تا سرمايه از بازار ارز و سكه به سمت بازار بورس و توليد هدايت شود. 

به همين دليل در پاسخ دوستان توصيه اكيد داشتيم به جاي تخمين روند دلارو سكه و خريد و فروش آنها، سرمايه هاي خود رو به بازار بورس بياورند كه بسيار كم دردسرتر هست.

براي دلار فعلا روند نزولي فرسايشي رو پيش بيني مي كنم و قبل از مذاكرات احتمال افت به زير ۳۰۰۰ تومان هست. اميدوارم اين بار مذاكرات نتيجه مطلوبي داشته باشد و قيمت ارز در همين محدوده ۳۰۰۰ تومان تثبيت شود.

در مورد سكه و آبشده افت قيمت طلاي جهاني باعث شد تا روز گذشته و روز جمعه قيمت ها رو به پايين باشند.

بحث در مورد نحوه ادامه سياست هاي انبساطي بانك فدرال آمريكاو هميچنين افزايش سقف بدهي هاي دولت فدرال موضاعاتي هستند كه شديديا بر قيمت طلاي جهاني تاثير دارند.

از ديد تكنيكالي سكه و آبشده به محدوده هاي حمايتي رسيده اند و كمي رشد خواهند داشت اما براي چند روز آينده همانند دلار منتظر ريزش فرسايشي هستم.

هشدار: خبرهای پیش بینی صرفا براي اطلاع رساني منتشر شده و " اخبار بانك " هيچ اعتقادی به پیش بینی قیمتها ندارد و مطالب ذكر شده هيچ ‌گونه توصيه اي براي خريد و فروش نمي باشد. بازديد كنندگان محترم بر اساس برداشت و مسئوليت خود اقدام به خريد و فروش نمائيد.
https://akhbarbank.com/vdcc1sqs.2bq4x8laa2.html
تازه ترین اخبار