۰
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۸

بانک رفاه از باشگاه‌های ورزشی حمایت می کند

در مراسم رونمایی از کارت هوادارای استقلال که با همکاری بانک رفاه انجام شد، رییس هیات مدیره بانک رفاه حمایت این بانک از باشگاه‌های ورزشی خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري اخبار بانك، لله گانی رییس هیات مدیره بانک رفاه با اعلام این خبر گفت: امسال می‌خواهیم از باشگاه‌های ورزشی حمایت کنیم. می‌خواهیم با صدور این کارت‌ها هواداران تیم‌های ورزشی از تخفیفات ویژه‌ای استفاده کنند. 

وی افزود: قطعا در این میان هم بانک استفاده لازم را می‌کند و هم هواداران و باشگاه از این امر منتفع می‌شوند. 

همچنین فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با اشاره به پشتیبانی بانک رفاه از این باشگاه، اظهارداشت: من معتقدم که بانک‌ها می‌توانند تیم داری کنند و به مدیرعامل بانک رفاه هم توصیه کرده بودم که در ورزش حضوری جدی‌تر داشته باشد. حضور ۳۰ میلیون هوادار یک بانک را بسیار قدرتمند خواهد کرد.
مدیرعامل شرکتی که کار طراحی کارت هواداری باشگاه استقلال را برعهده دارد، نیز تاکید کرد این کارت در چهار سطح طراحی شده است. 

خواجه‌پور ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیتی که جایگاه هواداران باشگاه‌ها دارد که مهم‌ترین آن شناسایی نیازهای آنهاست کارت هواداری باشگاه استقلال را در چهار سطح ۱۵، ۲۵، ۴۰ و ۱۰۰ هزار تومانی طراحی کرده‌ایم. 

وی افزود: شبکه بزرگ پذیرندگان این طرح وجود دارند که تا حالا با ۵۰۰ فروشگاه قرارداد بسته‌ایم و قصد داریم آن را به ۵ هزار عدد برسانیم. 

مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تخفیف ۵ تا ۷۰ درصدی را برای هواداران ارائه خواهد کرد، یادآور شد: با توافق بانک، صندوق هواداران نیز تشکیل می‌‎شود که سود ۲۳ درصد را به دنبال خواهد داشت، ضمن اینکه از روز ۲۱ مردادماه هواداران می‌توانند به طور رسمی در شعب بانک رفاه درخواست کارت هواداری کنند.
https://akhbarbank.com/vdcb9gb8.rhb00piuur.html
تازه ترین اخبار