۰
زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۷ میلیارد تومانی توسعه صنایع و معادن کوثر مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.
به گزارش اخباربانک، جلسه معارفه شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با نماد "کتوسعه" ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه 22 و 23 خرداد به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه 22 خرداد از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در نقش بازوی معدنی سازمان اقتصادی کوثر بشمار می آید که مرکز آن در تهران و معادن فعال آن در استان‌های لرستان و کردستان قرار دارد. سرمایه گذاری توسعه معادن کوثر 31 خرداد سال 1366 با نام شرکت موزاییک سازی میثاق تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید و طبق صورتجلسه مجمع عمومی 27 بهمن سال 80 نام شرکت به سرمایه‌گذاری توسعه و صنایع و معادن کوثر تغییر یافت و کلیه فعالیت های گروه معادن سنگ های ساختمانی شامل بهره برداری از معادن شهرستان های قروه، خرم آباد و ازنا از یکم مهر سال 81 در قالب این شرکت متمرکز شد.

سرمایه شرکت با 183 نیروی انسانی در بدو تاسیس 10 میلیون تومان بوده که طی 6 مرحله افزایش سرمایه به 107 میلیارد تومان رسیده است. 94.7 درصد سهام به سازمان اقتصادی کوثر و 5 درصد به موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر تعلق دارد. معرفی محصولات این شرکت در سه دسته سنگ ساختمانی ، پوکه معدنی و قطعات پیش ساخته بتنی غیر مسلح جای دارند.
https://akhbarbank.com/vdcg3y9y.ak9zw4prra.html
تازه ترین اخبار