۰
نشست متخصصان حوزه فناوری اطلاعات نظام بانکی کشور با میزبانی بانک ایران زمین در آخرین روز از اردیبهشت ماه سال جاری با حضور نماینده کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و معاونین فناوری اطلاعات بانک های خصوصی برگزار شد.
بانک ایران زمین میزبان متخصصان حوزه فناوری اطلاعات نظام بانکی کشور
به گزارش اخباربانک، در ابتدای این دیدار سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ضمن خوش آمدگویی از سوی خانواده بزرگ بانک ایران زمین، حوزه فناوری اطلاعات را حوزه ای بسیار حساس و پراهمیت در نظام بانکی بیان کرد و گفت: در سال های اخیر با رشد فعالیت های مالی در فضای برخط و حضور انواع کسب و کارها در این بخش، مراودات مالی سنتی جای خود را به اقتصاد دیجیتالی داده است و این تغییر بزرگ، مستلزم وجود متخصصان خبره در بخش فناوری و IT چون شما است.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در این دیدار هم افزایی بانک ها در حوزه فناوری اطلاعات را، نقطه قوت در بالا بردن کیفیت ارائه خدمات به مشتریان بیان کرد و گفت: افزایش تعامل میان بانک ها علاوه بر تبادل و همفکری در طراحی سرویس های جدید بانکی، باعث ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بانک ها و نهایتاً کسب تجربه مطلوب از سوی آنان خواهد شد.

در ادامه این دیدار ضمن بیان مباحث مختلف در حوزه IT از سوی معاونین فناوری اطلاعات نظام بانکی، دغدغه های این حوزه مورد بررسی و همفکری قرار گرفت.
https://akhbarbank.com/vdcb0zb9.rhbggpiuur.html
تازه ترین اخبار