ساخت اولین برج بیت کوین جهان در دبی

2 خرداد 1402 ساعت 10:46

اولین برج بیت کوین جهان در کشور دبی و با طراحی سایمن میچلی، احداث خواهد شد.


به گزارش اخباربانک، از طرح اولین برج بیت کوین جهان در شهر دبی، همزمان با رویداد کاپ‌ 28 رونمایی خواهد شد. هدف از طراحی این هتل‌های زنجیره‌ای، نشان دادن اهمیت تکنولوژی و رمزارزها و همچنین ادای احترامی به خالق بیت کوین است.

برج بیت کوین
سالواتوره لجیرو (Salvatore Leggiero)، توسعه‌دهنده‌ ساکن دبی به‌تازگی درباره برنامه‌های آتی خود برای احداث اولین برج بیت کوین در جهان را اعلام کرده است. از طرح این پروژه منحصر به‌فرد که با هدف نمایش اهمیت دارایی‌های دیجیتال و رمزارزها طراحی شده است، همزمان با رویداد تغییرات اقلیمی کاپ28 (بیست و چهارم ماه می سال 2023) رونمایی خواهد شد.

این توسعه‌دهنده، بنیان‌گذار شرکت املاک DCREW در دبی و مدیرعامل فعلی شرکت سرمایه‌گذاری متاورس (Metaverse Investments LLC) است.

هتل‌های زنجیره‌ای با نمای بیت کوین
بر اساس گزارش منتشر شده EINpresswire در بیست و یکم ماه می، این هتل‌های زنجیره‌ای به شکل نماد بیت کوین طراحی خواهند شد و نمایانگر تکنولوژی‌های مانند هوش مصنوعی و بلاکچین خواهد بود. در ساخت این هتل‌ها، پایداری مواد و مصالح از اهمیت بالایی برخوردار است و آلودگی و انتشار گاز کربن‌دی‌اکسید در طی ساخت آن حداقل خواهد بود.

اهدای هدیه NFT و بازگشت وجه پس از اقامت
یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این هتل‌های زنجیره‌ای، اهدای هدیه به میهمانان به شکل توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. همچنین، مبلغی که میهمانان برای اقامت خود می‌پردازند به شکل حساب رمزارزی سپرده (استیک) خواهد شد و این مبلغ در کنار بهره (APY) ،در انتهای اقامت به آنها باز گردانده خواهد شد.

تجربه‌ای بی‌نظیر در هتل‌های زنحیره‌ای بیت کوین
سالواتوره لجیرو با الهام از طراحی دیجیتال برج بیت کوین توسط سایمن میچلی (Simone Micheli) تصمیم به آغاز  این پروژه کرده است. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برج بیت کوین در 40 طبقه طراحی و احداث خواهد شد. این برج، ادای احترام شهر دبی به ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین خواهد بود.
موفقیت پروژه برج بیت

موفقیت این پروژه بستگی به حفظ علاقه ساکنین امارات به رمزارزها دارد. وبسایت Chainalysis، کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی را دارای بیشترین انطباق با رمزارزها در سال 2022 معرفی کرده است. کشور امارات به‌تازگی، منطقه آزاد دارایی‌های دیجیتال را نیز افتتاح کرده است تا باعث جذب استارتاپ‌های حوزه رمزارز، هوش مصنوعی، NFT و بلاکچین به این کشور شود.


کد مطلب: 90693

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/90693/ساخت-اولین-برج-بیت-کوین-جهان-دبی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com