۰
ایران خودرو اعلام کرد: متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲را کسب کردند از امروز تا سه خرداد فرصت واریز مبلغ پیش‌ پرداخت را دارند.
شرکت ایران خودرو اعلام کرد: متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آنها به عنوان بخش اول اولویت پاییز 1402 به ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت، پیامک ارسال شده، می‌توانند از امروز تا چهارشنبه ۳ خرداد برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودرو، طبق بخشنامه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست. همچنین باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند.

سند خودرو یک سال در رهن شرکت خواهد بود و انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو بصورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو طبق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.  

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام لغو شده، تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت 20 روز مسترد می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdcfyvd1.w6dxxagiiw.html
تازه ترین اخبار