۰
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۴

ملک بانک دی تهاتر شد

بانک دی یک ملک واقع در مشهد را با تعدادی از املاک به ارزش ۹۵ میلیارد تومان تهاتر و پیش بینی کرد ابن اقدام اثر قابل توجهی در کاهش زیان انباشته داشته باشد.
به گزارش اخباربانک، بانک دی از تهاتر ملک کوهستان پارک شادی مشهد با تعدادی از املاک سازمان اموال و املاک کوثر به ارزش 95 میلیارد تومان و پیش بینی اثر قابل توجه سود واگذاری در کاهش زیان انباشته خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "دی" اعلام کرد: پیرو برنامه ارائه شده جهت خروج از شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت که اول شهریور در سامانه کدال افشاء شد و در اجرای مفاد ماده 16 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر این بانک در سال جاری با برگزاری 12 مرحله مزایده، اهتمام لازم را بر واگذاری دارایی‌های مازاد اعمال کرده و به سبب بزرگ مقیاس بودن برخی از دارایی‌ها، واگذاری آنها از طریق مزایده میسر نشد.

لیکن در همین راستا، ملک موسوم به کوهستان پارک شادی مشهد که حائز شرایط است، پس از تصویب در هیات مدیره بانک، طبق توافق نامه 23 اسفند بین بانک دی و سازمان اموال و املاک کوثر با تعدادی از املاک سهل‌البیع تهاتر خواهد شد که این امر فرآیند واگذاری املاک خرد جدید و ورود نقدینگی به بانک را تسهیل می کند.

از آنجائی که بهای ملک مزبور در دفاتر بانک معادل 95 میلیارد تومان است براساس اطلاعات مزایده مرحله دهم سال جاری که 26 بهمن در سامانه کدال منتشر شده، پیش بینی می شود سود حاصل از واگذاری، اثر قابل توجهی در کاهش زیان انباشته بانک به همراه خواهد داشت.
https://akhbarbank.com/vdcbf9bw.rhb9fpiuur.html
تازه ترین اخبار