۰
مجامع عمومی فوق‌العاده و عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت با تصویب اصلاح بخشی از اساسنامه این بانک و انتخاب یک عضو جدید در هیات مدیره برگزار شد.
به گزارش اخباربانک به نقل از اداره روابط‌عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی بانک تجارت، مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک تجارت به ریاست خوش‌مهر نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی با دستور جلسه انتخاب و تکمیل اعضای هیأت مدیره این بانک رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه بیست‌وپنجم اسفندماه با حضور ۶۳٫۳۵ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن همایش‌های غدیر مدیریت امور اعتباری بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی تهران تشکیل شد.

در این مجمع با رای موافق اکثریت سهامداران، حمیدرضا شریفیان به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره این بانک انتخاب شد.
شریفیان پیش از این به‌عنوان معاون مدیرعامل در امور راهبری بازار و توسعه کسب‌وکار و معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و شبکه فروش بانک تجارت فعالیت داشته است.

در ادامه مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک رأس ساعت ۱۱ صبح با حضور ۶۳٫۳۵ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی تشکیل شد.

در این جلسه که با ریاست مرتضی ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره بانک تجارت و با حضور نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بورس و اوراق بهادار و کانون سهام عدالت برگزار شد، اصلاح بخش‌هایی از اساسنامه بانک تجارت با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.
https://akhbarbank.com/vdciz3av.t1a3r2bcct.html
تازه ترین اخبار