۰
اعضای هیات عامل بانک ملی ایران از اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد و اقدامات مثبت و سازنده این اداره کل قرار گرفتند.
 به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملکرد و اقدامات مثبت و سازنده این اداره کل قرار گرفتند و از زحمات و تلاش های بی وقفه کارکنان این اداره کل تقدیر کردند.

دو عضو هیات عامل این بانک همچنین طرح های در دست اقدام این اداره را مورد بررسی و نظارت قرار دادند و  تدابیر و رهنمودهای لازم جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی اجرای طرح ها را مطرح کردند.

محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول  بانک ملی ایران در جریان این بازدید با تقدیر از تلاش های تمامی کارکنان این اداره، تعریف پروژه های مختلف و اجرای اقدامات لازم و مستمر برای بهبود عملکرد بانک در راستای رفع نیاز مشتریان را با اهمیت خواند.

وی با بیان این که ارائه خدمات مبتنی بر ارزش افزوده داده به مشتری یکی از مزیت های رقابتی در بازارهای کسب وکار است افزود: با برنامه ریزی ، تدوین سیاستگذاری ها و طراحی هدفگذاری های جدید براساس نیاز مشتریان و رصد زنجیره های ارزش بازار موجب شتاب بخشی و تقویت جذب منابع جدید در بانک خواهد شد.

امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران نیز در این بازدید طرح‌های خاص این اداره را مورد بررسی قرار داد و از همکاری و همسویی این اداره با حوزه مالی بانک تقدیر کرد و گفت: یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، رصد شاخص های  مالی با هدف سودآوری بانک است.

رزازان در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران در صنعت بانکداری محصولات نوین و خدمات منحصر به فردی را در اختیار دارد، نقش و جایگاه کارکنان در پیشبرد اهداف بانک را با اهمیت دانست.

در این دیدار لیلا رضایی رئیس اداره کل مدیریت اطلاعات بانکی بانک ملی ایران، ضمن معرفی توانمندی های موجود و تشریح پروژه ها و فعالیت بخش های مختلف این اداره در تامین نیازهای داده و اطلاعات درون و برون سازمانی به ویژه وزارت اقتصاد و دارائی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی، گزارش هایی از اقدامات انجام شده در سال جاری و اهداف و برنامه های سال آتی ارائه داد.

 در ادامه هر یک از مسئولان و کارشناسان در فضایی صمیمی پروژه های در دست اقدام را تشریح و با اعضای هیات عامل بانک گفت و گو و تبادل نظر کردند.
https://akhbarbank.com/vdccmoq4.2bqox8laa2.html
تازه ترین اخبار