شکل گیری اعتماد عمومی به موسسه اعتباری ملل

19 بهمن 1401 ساعت 11:00

پرداختن به چگونگی جلب اطمینان و اعتماد عمومی توسط موسسه اعتباری ملل موضوع بسیار مهمی است که اذهان عمومی آن را فراموش نمی‌کند و حتماً جامعه تحرکات پولی و مالی خود را بر پایه آن قرار داده و خواهد داد.


به گزارش اخباربانک، در زمانی که بانک ها و مجموعه های مالی کشور در تلاطم پولی و مالی قرار گرفتند و بسیاری از صندوق ها و موسسات با مشکلات جدی مواجه شدند و موجب ورشکستگی برخی از آنها شد، متاسفانه بسیاری از هموطنان برای دریافت وجوهات خود با مشکل مواجه شدند و در نهایت با تاخیر بسیار زیاد توسط دیگر بانک‌ها و موسسات آن وجوهات پرداخت شد.

بله در آن زمان پر تلاطم این موسسه اعتباری ملل بود که با سربلندی و درستکاری کارکنان و مدیران خود به سلامت از این برهه بیرون آمد و مشتریان و مردم کشور را خوشحال نمود.

در واقع همین موضوع جدی در اذهان عمومی باقی ماند و مردم برای یکدیگر روایت کرده و موجب شکل‌گیری و افزایش اعتماد عمومی به موسسه اعتباری ملل گردید.

البته موضوعات دیگری که در گذشته موجب تسریع این روند شده مانند: ثبت شدن نام موسسه نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و مورد معامله قرار گرفتن سهام مؤسسه در شرکت فرا بورس ایران همچنین عضو شتاب شدن موسسه در شبکه بانکی کشور و ارائه خدمات فراگیر و گسترده به مردم نیز دخیل بوده است.

و باید اضافه کرد در راستای کسب اعتماد عمومی، به فعالیت ها و ارائه کلیه خدمات بانکی، پولی و مالی موسسه اعتباری ملل که در ذیل به معرفی تعدادی از آنها پرداخته می‌شود و در رسانه های کشور نیز منتشر شده می‌توان اشاره نمود.
در زمینه بانکداری الکترونیک ارایه خدمات: همراه بانک، اینترنت بانک، خودپرداز نقد، خودپرداز غیرنقد، پایانه درون شعبه ای، پایانه برون شعبه ای، ملل کارت، هدیه کارت، کارت سفارشی، فام (پویانگار ملل) و متابانک، شماره شبا بانکی، مبارزه با پولشویی، چکاوک، چک صیادی از این جمله می باشند.

در زمینه خدمات ارزی ملل: دارا بودن ادارات ارزی معاونت بین الملل و امور ارزی – خرید، فروش، نقل و انتقال ارز – عملیات مربوطه به حواله های وارده و صادره داخل کشور – ابلاغ اعتبار اسنادی صادراتی – داشتن وب سرویس سامانه معاملات الکترونیکی ارز / بازار بین بانکی (سامانه های ارزی) نیز از خدمات این موسسه می باشد.

ارایه وام قرض الحسنه ازدواج در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ازدواج جوانان و آغاز زندگی مشترک آنها که بارها انجام و در آخرین نوبت ۳۷۰ فقره توسط موسسه اعتباری ملل در آذر ماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است.

پرداخت وام فرزندآوری توسط موسسه در راستای کمک به رشد جمعیت و فرزندآوری که از ابتدای سال تا پایان آذرماه ۱۴۰۱ تعداد ۲۸۵۰ فقره وام پرداخت شده است.

صدور کارتهای هدیه موسسه اعتباری ملل به مناسبت های مختلف از جمله روز پدر روز زن و غیره که این موسسه طبق ضوابط  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به صدورانواع کارت هدیه به مناسبت ها و با مبالغ مختلف اقدام می نماید.

برگزاری مجامع عمومی عادی و به طور فوق العاده موسسه اعتباری ملل در محل ساختمان اداره مرکزی موسسه با حضور سهامداران و نمایندگان سازمان بورس اوراق بهادار،  بازرس و حسابرس قانونی و اعضای هیئت مدیره موسسه.
صدور انواع اعتبارات اسنادی داخلی-ریالی در موسسه اعتباری ملل که در راستای ایجاد سهولت در فضای کسب و کار و کمک به واحدهای اقتصادی کشور، انواع اعتبارات اسنادی داخلی را صادر می نماید.

پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران توسط موسسه اعتباری ملل در راستای مسئولیت های اجتماعی و توانبخشی مستاجران در تامین واحد مسکونی که تنها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه نسبت به پرداخت۸۸۶ وام ودیعه مسکن مستاجران اقدام نموده است.

امکان افتتاح حساب بانکی غیر حضوری در موسسه اعتباری ملل که به منظور تسهیل ارائه خدمات بانکی نسبت به افتتاح حساب بانکی غیر حضوری (متابانک)اقدام می نماید.

پرداخت وام قرض الحسنه اشتغالزایی بهزیستی توسط موسسه اعتباری ملل در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از افراد آسیب پذیر که تنها از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهرماه بیش از ۳۵ میلیارد ریال وام قرض الحسنه اشتغالزایی بهزیستی پرداخت نموده است.

ارائه خدمات بانکی به نابینایان از طریق نرم افزار فام که در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و رضایت مشتریان خدمات بانکی و پرداخت به نابینایان از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ارائه می گردد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان که به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب ، مرکز امداد مشتریان موسسه با شماره تماس ۸۸۲۱۰۰۰۷-۰۲۱در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان می باشد.

و البته موارد بسیاری دیگر که در شکل گیری این اطمینان و اعتماد مردم به موسسه اعتباری ملل نقش بسزایی داشته است.


کد مطلب: 89352

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/89352/شکل-گیری-اعتماد-عمومی-موسسه-اعتباری-ملل

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com