محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون شد

18 بهمن 1401 ساعت 15:55

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با صدور حکمی محمد شیخ حسینی را به عنوان مدیر عامل بانک توسعه تعاون منصوب کرد.


به گزارش اخباربانک، در بخشی از حکم وزیر تعاون آمده است«…با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور تعاون و به استناد نامه ۵۰۳۵۸/۱۴۰۱ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل بانک توسعه تعاون»منصوب می شوید.»

درحکم وزیرتعاون برتقویت بخش تعاون با تمرکز برسند توسعه تعاون وارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون در نظام بانکی کشورتاکید شده است.

بر اساس تاکید وزیر تعاون،کارورفاه اجتماعی،استفاده از ظرفیت و سرمایه های بانک در جهت بهره وری،اشتغال پایدار و مولد سازی با همکاری واحد های مرتبط و اعضای هیات مدیره باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل جدید بانک توسعه تعاون که یکی از مدیران جوان و انقلابی نظام بانکی و بخش اقتصاد تعاون است پیش از این در این بانک به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون،عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون،مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان های تهران، اصفهان، خوزستان و چهار محال و بختیاری بوده است وی همچنین پیش از بانک، ۹ سال سابقه خدمت در وزارت تعاون در سطوح مختلف از جمله مسئول اداره امور تعاونی ها، معاون و مدیر کل تعاون استان لرستان بوده است.

شیخ حسینی از ۱۸ اردیبهشت سال جاری به عنوان سرپرست بانک توسعه تعاون در حال خدمت رسانی به تعاونگران و کارآفرینان کشور بود.


کد مطلب: 89331

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/89331/محمد-شیخ-حسینی-مدیرعامل-بانک-توسعه-تعاون

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com