۰
۷
نرخ جدیدی برای سود سپرده در بانک‌ها و تسهیلات بانکی اعلام شد. بر اساس این مصوبه نرخ سود سپرده 100 میلیون تومانی با سررسید یکساله به یک میلیون و 708 هزار تومان رسیده است.
به سپرده 100 میلیون تومانی چقدر سود تعلق میگیرد؟
به گزارش اخباربانک، بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی سود ۱۰۰ میلیون تومان سپرده در بانک با توجه به نرخ‌های جدید اعلام شد.
 
بر اساس این گزارش بانک مرکزی در بخشنامه‌ای، مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ‌های سود تسهیلات و سود علی‌الحساب انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌دار به شرح زیر تعیین شد:

۱- سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی: ۵ ٪
۲- سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه: ۱۲ ٪
۳- سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه شش ماهه: ۱۷ ٪
۴- سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید یک سال: ۵‏‏.۲۰ ٪
۵- سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید دو سال: ۵‏.۲۱ ٪
۶- سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه سال: ۵‏.۲۲ ٪
بر اساس نرخ‌های جدید، سپرده‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومان به صورت سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی، ماهانه ۴۱۶ هزار تومان، سپرده‌گذاری به صورت سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه سه ماهه، ماهانه یک میلیون تومان و کوتاه مدت شش ماهه، یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان سود دارد.

در سپرده‌گذاری بلند مدت نیز، سپرده‌گذاری ۱۰۰ میلیون تومان با سررسید یکساله، یک میلیون و ۷۰۸ هزار تومان، سررسید دوساله یک میلیون و ۷۹۱ هزار تومان و سرمایه گذاری با سررسید سه سال و بیش‌تر نیز ماهانه یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان سود دارد.
به سپرده 100 میلیون تومانی چقدر سود تعلق میگیرد؟
https://akhbarbank.com/vdceex8v.jh8ozi9bbj.html
مشاهده نظر مخاطبان
Mp
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که سود و بهره بانکی در کشور رایج و روز بروز بر سود بانکی اضافه می‌شود،  تورم افسارگسیخته اقتصاد کشور را بشدت آزار میدهد پس تنها ره رهایی از تورم افسارگسیخته  ، به صفر رساندن سود و بهره بانکی است،  چون در این زمان پولی از بانک‌ها خارج نمی‌شود، فقط از این بانک به آن بانک واریز می‌گردد،  و بطور تصنعی عنوان می‌کنند که پولها از بانک ها دارد خارج می‌شود  ، و این یک اشتباه محض است و همین دلیل غیر موجهی برای بالا بردن نزول بانکی ست، معمولا کشورهایی که تورم پولی ندارند کشورهایی هستند که سود و بهره بانکی در حدود صفر است ، ولی در ایران اینطور نیست.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز منظور از خارج شدن پول از بانک این نیست ک مثلا یارو گونی میبره بانک پولاشو درمیاره !اینا میگن یعنی اگه سود بانکی رو کم کنیم یا برداریم ملت پولشونو تو بانک سپرده نمیکنن بلکه ب بازار بورس، طلا ، دلار ، خودرو و چیزای دیگه حمله میکنن و دچار تورم میشن ک البته الانشم هست این تورم ولی اون موقع دیگه تورم در حد فروپاشی اقتصاد میشه!!
Iran, Islamic Republic of
چرت نگو بانک هم پول میده انگارایناچقدرسودمیدن بروبابا جمع کن
Iran, Islamic Republic of
زحمت کشیدید ۱ میلیون با ۱۰۰ میلیون درصد سودش که فرقی نمیکنه
حسین
United States
اگه بانک ب سپرده مردم سود بیشتر بده مردم با سپرده ب بانک کمک میکنن و بانک اگه این پول ب پروژها و شرکتها کمک کنه هم میتونه سود سپرده مردم بده هم ب کسب کار کمک کنه هم کار پروژه ها و شرکت‌ها راه میفته
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته
Iran, Islamic Republic of
فرقش اینه که دولت زرتی میره سراغ قطع کردن یارانه طرف یاروبابدختی وگرسنگی دوزارپس اندازمیکنه زرتی یارانشوقطع میکنن خاک برسرشون بااینسیاستشون
تازه ترین اخبار