۰
عضو هیات عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه هدف گذاری و برنامه ریزی، رکن اصلی دستیابی به موفقیت است، خواستار ارتقای نام و برند این بانک با تلاش حداکثری کارکنان شد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان قم که با حضور سید رسول میرخلفی رییس این اداره امور شعب، معاونان و کارشناسان، روسای حوزه و شعب ممتاز و متصدیان برگزار شد، بر برخورداری استان از پتانسیل قوی سرمایه انسانی و همچنین پتانسیل بالای اقتصادی با دارا بودن هفت شهرک صنعتی بزرگ در قم تاکید کرد و گفت: افزایش سهم بانک ملی ایران در شبکه بانکی با تلاش همکاران صف و ستاد برای رسیدن به جایگاه اصلی بانک میسر می شود.

وی همچنین بر تحقق اهداف تعیین شده تا پایان ماه جاری (۴۸ درصد رشد جذب منابع) و مدیریت مصارف از طریق رصد روزانه ورودی و خروجی منابع تاکید کرد و افزود: ارتباط با مشتریان باید تقویت شود و روسای شعب باید پیگیری لازم را در جهت بهبود وضعیت فعلی نقدینگی بانک داشته باشند.

در خاتمه تعدای از روسای  شعب و متصدیان امور بانکی به بیان مسائل و دیدگاه های خود پرداختند و از روسای شعب و حوزه های برتر استان تقدیر شد.

نجف زاده در ادامه این سفر با خانواده خاکبازان، همکار تازه درگذشته اداره امور شعب استان قم دیدار و ضمن عرض تسلیت، از زحمات این همکار گرانقدر تقدیر کرد.

عضو هیات عامل و معاون امور شعب بازاریابی منطقه دو کشور بانک همچنین از شعب پردیسان قم، سلفچکان و باجه  جدید التاسیس در منطقه شکوهیه قم بازدید کرد.

نجف زاده از شرکت های شیمی در سلف فعال در زمینه تولید روغن انواع موتورهای سبک و سنگین، مجتمع صنعتی فولادکاران فعال در زمینه تولید سازه های فلزی و سوله و مجموعه صنعتی پرشین ایتال کیش فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان بنگاه های اقتصادی فعال استان نیز بازدید کرد.
https://akhbarbank.com/vdcipzav.t1a3v2bcct.html
تازه ترین اخبار