مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه اتکایی امین برگزار شد

3 بهمن 1401 ساعت 9:31

مجمع عمومی اتکائی امین با اکثریت آراء با تقسیم 400 ریال از 572 ریال سود دوره مالی منتهی به 1401/06/31 بین سهامداران را تصویب کرد.


به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی امین، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت روز سه شنبه 27 دی ماه ساعت 14:30 با حضور 91/5 درصد سهامداران یا نمایندگان قانونی آنان و همچنین اکثریت اعضاء هیأت‌مدیره، مدیرعامل، بازرس قانونی و نمایندگان محترم سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی در سالن رازی مرکز همایش های جزیره کیش برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی بیمه اتکایی امین پس از خیرمقدم خسرو حقیقی پناه رئیس مجمع و رئیس هیأت مدیره به سهامداران و سایر مدعوین آغاز شد. این مجمع پس از قرائت گزارش هیأت‌مدیره به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام توسط موسی رضایی مدیرعامل شرکت و ارائه گزارش بازرس و حسابرس مستقل قانونی، مجمع صورت‌های مالی دوره مالی منتهی به 1401/06/31 را با اکثریت آراء تصویب کرد. همچنین معاملات موضوع ماده 129 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت با اکثریت آراء مورد تصویب و تنفیذ مجمع قرار گرفت. مجمع با اکثریت آراء با تقسیم 400 ریال از 572 ریال سود دوره مالی منتهی به 1401/06/31 بین سهامداران را تصویب کرد.

این گزارش می افزاید، مجمع با اکثریت آراء حاضرین در جلسه و با رعایت ماده 147 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، «مؤسسه حسابرسی رایمند و همکاران» را به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و «مؤسسه بهراد مشاور» را به عنوان بازرس علی‌البدل برای مدت یک سال انتخاب کردند. همچنین، امیرتیمور پاینده به عنوان اکچوئر اصلی و مریم تیموریان به عنوان اکچوئر علی البدل برای سال آینده انتخاب شدند.

شایان ذکر است، در ادامه مجمع با اکثریت آراء روزنامه های کثیرالانتشار دنیای اقتصاد و عصر اقتصاد را برای درج آگهی‌های شرکت در سال مالی 1402 انتخاب کرد.


کد مطلب: 89102

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/89102/مجمع-عمومی-عادی-سالیانه-شرکت-بیمه-اتکایی-امین-برگزار

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com