۰
۲
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به رکورد جدید و بی سابقه دیگر از قیمت دلار، عامل اصلی نوسان ارز فضا سازی‌های رسانه‌ای معرفی کرد و وعده بازگشت آرامش و تعادل داد!
واکنش رئیس بانک مرکزی به رکورد بی سابقه دلار
به گزارش اخباربانک، محمدرضا فرزین در جلسه‌ با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان دانشجویی دانشگاه‌ها و در پاسخ به سوالاتی درباره بازار ارز و راهکارهای دولت برای ساماندهی، گفت: بانک مرکزی هیچ محدودیتی از نظر منابع و ذخایر ارزی و طلا ندارد و عامل اصلی نوسان نرخ ارز آزاد، فضا سازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی در جامعه است.

وی ادامه داد: اختیارات لازم برای مدیریت بازار ارز دریافت شده و بزودی بازار مبادله طلا و ارز راه اندازی خواهد شد. مدیریت ارز نیازمند ایجاد آرامش بازار بوده و با توجه به گشایش‌های مناسب ارزی اخیراً ، فضای مثبت روانی تقویت و نرخ ارز به ثبات بیشتری خواهد رسید.

براساس این گزارش، مواضع فرزین بعد از ثبت رکورد جدید و بی سابقه دلار 45 هزار تومانی مطرح و با انتقادات کارشناسان در فضای مجازی مواجه شده است.
 
https://akhbarbank.com/vdcgwz97.ak9yu4prra.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
ایشان بیشتر بدرد این میخورد که یک وافور بدی دستش
ناصر
Iran, Islamic Republic of
تازمانی که سودبانکی دستوری است وخیلی کم قیمت دلار بالاتر ازآن هم خواهدشد.وقتی دردوهفته گذشته سودبه ۲۵درصدرسیدقیمت دلار ۳۸تومان شد پس نرخ سودرابرای همیشه بالاببریدونه فقط برای چندروز .امامتاسفانه کاربلدخوبی نداریم.وسلام
تازه ترین اخبار