۰
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵

معرفی شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام

شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب بعد از گذشت ۲۰ ماه با مشخص کردن زمان معارفه در هفته آینده، آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام در فرابورس شد.
معرفی شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام
به گزارش اخباربانک، سرمایه گذاری مسکن جنوب در حالی پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۵ فروردین سال گذشته در بازار دوم فرابورس درج شده بود که بعد از حدود 20 ماه به تازگی آماده عرضه اولیه سهام شد.

براساس این گزارش، "ثجنوب" طبق اعلام فرابورس قرار است یکشنبه و دوشنبه آینده به صورت آنلاین از طریق تلویزیون اینترنتی واچار به سهامداران معرفی شود تا در روزهای بعد زمینه واگذاری سهام فراهم شود.

سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 13 یکشنبه 2 بهمن از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه به www.ifb.ir ارسال کنند.

این شرکت فعال در ساخت و فروش و ارائه خدمات پس از فروش صنعت ساختمان از سال ۷۱ به عنوان شعبه جنوب و پوشش منطقه فارس و بوشهر آغاز کردو با تلفیق شعبه جنوب، کیش، هرمزگان و کرمان با نام سرمایه گذاری مسکن جنوب در ۲۷ تیر ۸۶ در اداره ثبت شرکت های تهران تاسیس و در سال ۹۳ به اداره ثبت شرکت های شیراز منتقل و به ثبت رسید.

"ثجنوب" با ۷۴ نیروی انسانی دارای سرمایه اسمی ۷۰ میلیارد تومانی بود اما در اطلاعات مندرج در tsetmc این متغیر ۱۴۰ میلیارد تومان درج شده و گروه سرمایه گذاری مسکن ۹۹.۹ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد.
https://akhbarbank.com/vdchvvn6.23nwzdftt2.html
تازه ترین اخبار