سامانه های بیمه پارسیان و موسسه طلیعه فناوری هوشمند معرفی می شوند

27 دی 1401 ساعت 10:15

در سه شنبه های نوآورانه این هفته ی صنعت بیمه، سامانه ها و محصولات نوین شرکت بیمه پارسیان و سامانه ارزیابی شرکت دانش بنیان «طلیعه فناوری هوشمند» معرفی خواهند شد.


به گزارش اخباربانک، در این جلسه که مطابق هر هفته در روز سه شنبه برگزار می شود، شرکت سهامی بیمه پارسیان اپلیکیشن پارسی نو، را که از طریق آن خدمات مختلفی مانند بازدید اولیه خودرو، بازدید با خود بیمه گذار، سامانه یکپارچه نظارت و اجرای بیمه درمان و سامانه تعیین برخط مقصر حادثه خودرو ارایه می شوند، معرفی خواهد کرد.

بیمه پارسیان علاوه بر این اپلیکیشن، برخی محصولات نوین خود مانند بیمه صندوق امانات اجاره ای، بیمه هزینه داوری، بیمه جامع سفر و…  را نیز عرضه کرده است که در این جلسه در خصوص آنها نیز گزارش داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش در پنجمین پویش، ارایه خدماتی مانند سامانه فروش الکترونیکی بیمه و ارایه طرح نهال زندگی بیمه پارسیان موسوم به قلک نیز معرفی شده وبه برخی از خدمات درون شرکتی بیمه پارسیان نیز اشاره خواهد شد.

بر اساس این گزارش در پنجمین پویش سه شنبه های نو آوری که در تاریخ 27 دی ماه در بیمه مرکزی با حضور رئیس کل و  اعضای هیات عامل و برخی از مدیران بیمه مرکزی و نمایندگان سندیکای بیمه گران و پژوهشکده بیمه  برگزار خواهدشد، موسسه دانش بنیان طلیعه فناوری هوشمند نیز خدمت بیمه ای خود که بیشتر  بر ارزیابی خسارت  بیمه های خودرو  با استفاده از هوش مصنوعی متمرکز است را به حاضران در جلسه معرفی خواهدکرد.

گفتنی است  این برنامه به صورت زنده از طریق سایت آپارات www.aparat.com/bimeh_markazi/live  پخش می شود.


کد مطلب: 89002

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/89002/سامانه-های-بیمه-پارسیان-موسسه-طلیعه-فناوری-هوشمند-معرفی-می-شوند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com