۰
سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۸

اعلام زمان مجمع 10 شرکت بورسی و فرابورسی

۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۱ تا ۲۵۰ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
اعلام زمان مجمع 10 شرکت بورسی و فرابورسی
به گزارش اخباربانک، 10 شرکت جنرال مکانیک، پگاه آذربایجان غربی، ریل پرداز سیر، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، نفت پارس، نوش پونه مشهد و سیمان هرمزگان، انتقال داده های آسیاتک، بیمه آسیا و پگاه اصفهان به ترتیب، مجوز افزایش سرمایه 68، 11، 28، 250، 20، 40، 68، 50، 28 و 38 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر این اساس، "رنیک" سرمایه فعلی را از 193 به 325 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "غشاذر" از 123.2 به 137 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و استفاده از مزایای مالیاتی شود.

"حریل" سرمایه فعلی را از 373.2 به 476.6 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از معافیت مالیاتی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "فغدیر" از 1.2 به 4.2 هزار میلیارد تومان می رسد. 1.8 هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 1.2 هزار میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته برای مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌ پذیر بابت مخارج انجام شده و تکمیل طرح های در دست اجرا شامل طرح گندله سازی بهاباد و طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی صرف می شود.

همچنین "شنفت" سرمایه فعلی را از 1.6 به 2 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح توسعه اعمال می شود.

سرمایه فعلی "غپونه" نیز از 64.1 به 90 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

"سهرمز" هم سرمایه فعلی را از 108.4 به 182.4 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و استفاده از مزایای مالیاتی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "آسیاتک" از 200 به 300 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی، جلوگيری از خروج نقدينگی و حفظ توان مالی جهت تسريع فرآيندهای طرح توسعه ای مرکز داده حکيميه صرف می شود.

"آسیا" نیز سرمایه فعلی را از 2.4 به 3.1 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و رعايت قوانين و مقررات بيمه مرکزی اعمال می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "غشصفا" از 83.5 به 115.6 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.
https://akhbarbank.com/vdcezo8v.jh8voi9bbj.html
تازه ترین اخبار