۰
شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

سکه طرح قدیم و جدید چقدر گران شد؟

بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم در تهران طی هفت ماه امسال را اعلام کرد که بر اساس آن، سکه طرح جدید و قدیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌ ترتیب ۲۸.۲ و ۳۰.۴ درصد افزایش قیمت داشته است.
سکه طرح قدیم و جدید چقدر گران شد؟
به گزارش اخباربانک به نقل از ایسنا، بررسی گزارش بانک مرکزی نشان می‌دهد که در مهر ماه امسال متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران، ۱۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به‌ ترتیب ۵.۱ و ۲۳.۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در این ماه به‌ ترتیب ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در مهر ماه سال ۱۴۰۱ متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد شهر تهران ۱۴ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به‌ ترتیب ۶.۱ و ۲۶.۹ درصد با افزایش مواجه شده است.

البته، حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یادشده به‌ ترتیب ۱۴ میلیون و ۲۵۵ تومان و ۱۵ میلیون و ۲۶۶ هزار تومان بوده است.

بنابراین، در هفت ماهه اول امسال متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم و جدید به‌ترتیب ۱۳ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۳۴۵ هزار تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به‌ترتیب ۲۸.۲ و ۳۰.۴ درصد افزایش داشته است.

سکه طرح قدیم و جدید چقدر افزایش قیمت یافت؟
 
https://akhbarbank.com/vdcjateo.uqeoxzsffu.html
تازه ترین اخبار