۰
میزان درآمدی که "سپ" در آبان ماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با میانگین درآمدی که در ۱۰ ماه گذشته به دست آورده بود ۱۲ درصد کمتر بود.
عقب نشینی ۱۷ درصدی "سپ" از درآمد ماه گذشته
به گزارش اخباربانک، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال جاری به چهارمین ماه متوالی رسید که طعم افزایش درآمد را نچشیده و در محدوده ۳۶۰ میلیارد تومان درجا زده است اما؛ در این دوره ماهانه "سپ" عملاً وارد محدوده کاهشی شد و به درآمد ۲۹۱ میلیارد تومانی دست پیدا کرد.

"سپ" از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه میزان درآمد تجمیعی که از ارائه خدمات و فروش آورد را برابر با ۳ هزار و ۶۰۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی خود میزان سرمایه‌ای که به ثبت رساند یک هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان بود، میزان درآمدی که "سپ" در آبان ماه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با میانگین درآمدی که در ۱۰ ماه گذشته به دست آورده بود ۱۲ درصد کمتر بود.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان میزان درآمدی که در یازدهمین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند شاهد ریزش ۱۸ درصدی (معادل ۶۳ میلیارد تومان) بود و همچنین "سپ" برای دومین ماه متوالی کاهش درآمد را تجربه کرد.

درآمد ماهانه‌ای که "سپ" در این دوره ماهانه از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز یک درصد کاهش را به دنبال داشت، هما‌ن‌طور که گفته شد در ۱۱ ماه گذشته این شرکت به درآمد ۳ هزار و ۶۰۳ میلیارد تومانی رسید که رشد ۱۳ درصدی را طی نسبت به سال گذشته به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که "سپ" در آبان ماه از ارائه خدمات و فروش به دست آورد مربوط به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱۶۶ میلیارد تومان بود که ۵۷ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت، رتبه بعدی درآمدزاترین بخش پرداخت الکترونیک سامان کیش نیز متعلق به «ارائه خدمات کارت‌خوان» با مبلغ ۱۲۲ میلیارد تومان بود.

بخش پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها که عنوان درآمدزاترین بخش پرداخت الکترونیک سامان را در اختیار داشت نسبت به ماه گذشته ریزش ۲۵ درصدی را تجربه کرد، به‌گونه‌ای که در ماه گذشته از این بخش ۲۲۱ میلیارد تومان کسب درآمد کرده بود.
 
https://akhbarbank.com/vdccx1q4.2bq408laa2.html
تازه ترین اخبار