۰
چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۹

قیمت سکه از کانال ۱۷میلیون پایین آمد

قیت دلار توافقی امروز به پله‌های ابتدایی کانال ۳۴ هزار صعود کرد. سکه امامی در نیمه ابتدایی معاملات بازار از کانال ۱۷ میلیون پایین آمد.
به گزارش اخباربانک به نقل از فرارو، قیمت دلار توافقی امروز چهارشنبه ۹ آذر در بازار متشکل ارزی با رشد تقریبا ۲۵۰ تومانی به پله‌های ابتدایی کانال ۳۴ هزار تومان صعود کرد. قیمت یورو امروز همپای دلار در مسیر صعودی کرد و در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به شکل توافقی تعیین می‌شود، با رشد ۵۴۰ تومانی به ۳۵ هزار و ۸۸۰ تومان رسید. در بازار طلا، قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار شش هزار تومان افزایش پیدا کرد و آن را یک میلیون و ۵۳۳ هزار تومان معامله کردند، اما قیمت سکه امامی در نیمه ابتدایی معاملات امروز بازار از مرز ۱۷ میلیون پایین آمد و این سکه را ۱۶ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان فروختند.
 
قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی
قیمت دلار امروز چهارشنبه ۹ آذر تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در بازار متشکل ارزی ۳۴ هزار و ۴۵ تومان به ثبت رسید. به‌این ترتیب خرید دلار نسبت به عصر دیروز ۲۴۵ تومان بیشتر تمام می‌شود، چون روز گذشته اسکناس آمریکایی کار خود را در بازار متشکل ارزی با نرخ ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان به پایان رسانده بود. قیمت یورو امروز در بازار متشکل ارزی ۵۴۰ تومان افزایش پیدا کرد و این یکی ار ۳۵ هزار و ۸۸۰ تومان فروختند.

قیمت‌ها در بازار متشکل ارزی
انواع ارز دوشنبه سه‌شنبه امروز
دلار ۳۳ هزار و ۹۰۰ تومان ۳۳ هزار و ۸۰۰ تومان ۳۴ هزار و ۴۵ تومان
یورو ۳۵ هزار و ۱۸۰ تومان ۳۵ هزار و ۳۴۰ تومان ۳۵ هزار و ۸۸۰ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۹ آذر همزمان با آغاز خرید و فروش‌های بازار به یک میلیون و ۵۳۳ هزار تومان رسید. عصر دیروز طلا ۱۸ عیار همزمان با آخرین معاملات بازار یک میلیون و ۵۲۷ هزار تومان ارزش داشت و حالا شش هزار تومان به ارزش آن اضافه شده است.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار
دوشنبه سه‌شنبه امروز
یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان یک میلیون و ۵۲۷ هزار تومان یک میلیون و ۵۳۳ هزار تومان

قیمت انواع سکه
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۹ آذر در نیمه ابتدایی معاملات بازار به زیر مرز ۱۷ میلیون رسید. هر قطعه سکه امامی معادل ۱۶ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان فروخته شد که این رقم ۱۵۱ هزار تومان از قیمت سکه امامی در معاملات عصر دیروز کمتر است. همزمان قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰۷ هزار تومان تنزل پیدا کرد و به ۱۶ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید. سکه گرمی هم که روی پله سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستاد، نسبت به دیروز سه هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

تغییر قیمت انواع سکه
انواع سکه دوشنبه سه‌شنبه امروز
امامی ۱۷ میلیون و ۳۴ هزار تومان  ۱۷ میلیون و ۹۶ هزار تومان  ۱۶ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان 
طرح قدیم ۱۶ میلیون و ۱۹۱ هزار  تومان ۱۶ میلیون و ۳۴۲ هزار  تومان ۱۶ میلیون و ۲۳۵ هزار  تومان
گرمی سه میلیون و ۵۱۰ هزار تومان سه میلیون و ۵۰۳ هزار تومان سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
https://akhbarbank.com/vdcdos0j.yt0jf6a22y.html
تازه ترین اخبار