۰
میزان درآمد تسهلات اعطایی که بانک تجارت در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۸ درصدی را به همراه داشت.
ثبت  تراز مثبت ۳۷ درصدی بانک تجارت در آبان ماه
به گزارش اخباربانک، بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری (سال منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی در سامانه کدال اعلام کرد برابر با ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، وتجارت در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون به درآمد تجمیعی ۳۲ هزار میلیارد تومان درآمدزایی رسید.

میزان درآمد تسهلات اعطایی که بانک تجارت در آبان ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۲۸ درصدی را به همراه داشت، "وتجارت” میزان درآمدی که در هشتمین ماه از سال جاری خود به ثبت رساند نسبت به میانگین درآمد به دست آمده در ۷ ماه گذشته ۱۵ درصد بالاتر بود.

"وتجارت" میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی در این دوره ماهانه به دست آورد نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد افزایش را مشاهده کرد و همچنین میزان درآمد تجمیعی این بانک نیز با رشد ۳۲ درصدی از مبلغ ۲۴ هزار میلیاد تومان در سال گذشته به مبلغ کنونی ۳۲ هزار میلیارد تومان رسید.

درآمدی که این بانک در آبان ماه شناسایی کرد به تراز مثبت ۳۷ درصدی دست پیدا کرد، لازم به ذکر است که درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده "وتجارت" در آبان ماه به ۵ هزار و ۸۱۵ میلیارد تومان رسید، این درآمد‌ها حاصل از «تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری و درآمد کارمزد» است.

بیشترین درآمدزایی بانک تجارت از تسهیلات اعطایی در بخش‌های «مرابحه» و «مشارکت مدنی» بود، میزان درآمدی که از این بخش‌ها حاصل شد به ترتیب برابر با مبلغ یک هزار ۷۹۰ میلیارد تومان و ۶۸۹ میلیارد تومان به ثبت رسید، بخش مرابحه در این دوره ماهانه با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بود.

تسهیلات اعطایی طی دوره بانک تجارت در پایان ابان ماه ۱۲۴ هزار میلیارد تومان اعلام شد و تسهیلات وصولی آن نیز برابر با ۱۰۶ هزار میلیارد تومان بود، بر همین اساس شاهد تسهیلات اعطایی طی دوره "وتجارت" نسبت به تسهیلات وصولی در این دوره ۱۸ درصد بوده‌ایم.
https://akhbarbank.com/vdcdjx0j.yt0jj6a22y.html
تازه ترین اخبار