۰
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، علی‌رغم فروپاشی و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX، همچنان نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین است.
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، علی‌رغم فروپاشی و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX، همچنان نسبت به آینده بیت کوین خوش‌بین است. کیوساکی در اظهارات جدید خود می‌گوید: من هنوز هم نسبت به بیت کوین خوش‌بین هستم. بیت کوین با سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) یکی نیست. مشکل از بیت کوین نیست، بلکه از FTX است.
 
در واقع، کیوساکی معتقد است که نمی‌توان بیت کوین را به خاطر اقدامات بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX مقصر دانست، همانطور که اگر صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) نقره به درستی مدیریت نشوند، نمی‌توان نقره را سرزنش کرد. او همچنین فاش کرد که نقره و طلا زیادی دارد، اما در هیچ ETF نقره یا طلایی سرمایه‌گذاری نکرده است.

کیوساکی در ادامه اظهارات خود، FTX را یکی از بزرگترین کلاهبرداری‌های تاریخ نامید. او همچنین توضیح داد: FTX یک طرح پانزی است که در آن، آنها برای تامین مالی به سرمایه سرمایه‌گذاران احمق بعدی وابسته بودند.

با وجود شکست FTX و فروش گسترده ناشی از آن، کیوساکی می‌گوید: خانم‌ها و آقایان، من همچنان طرفدار بیت کوین هستم؛ چون معتقدم که بیت کوین قوی است.

کیوساکی بارها در مورد سقوط بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک هشدار داده و از سرمایه‌گذاران خواسته تا قبل از وقوع بزرگترین سقوط در تاریخ جهان، ارز دیجیتال بخرند.
https://akhbarbank.com/vdcgxx97.ak97u4prra.html
تازه ترین اخبار