۰
صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان از فردا و از طریق عرضه اوراق اختیار فروش تبعی، سهام بانک پارسیان را در قیمت ۲۰۰ تومان بیمه کرد.
سهام بانک پارسیان از فردا با قیمت ۲۰۰ تومان بیمه شد
به گزارش اخباربانک، صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان با هدف حمایت از سهام بانک پارسیان از فردا سه‌شنبه، اقدام به عرضه اوراق اختیار فروش تبعی سهام بانک پارسیان در نماد "هپارس029" خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، سهام بانک پارسیان که به قیمت حدود 154 تومان معامله می‌شود برای سررسید یک ساله منتهی 8 آذر سال آینده و به قیمت 200 تومان بیمه خواهد شد و سهامداران می‌توانند با اطمینان از کسب سود بیش از 29 درصدی اقدام به خرید و نگهداری سهم و اختیار فروشِ آن تا زمان سر رسید کنند.

با توجه به ارزش روز سهم و سقف خرید هر شخص حقیقی که 600 هزار ورقه در نظر گرفته شده تا 90 میلیون تومان ارزش روز پرتفوی سهامداران "وپارس" از طریق خرید این اوراق یک ریالی بیمه می‌شود.

شرایط خرید اوراق تبعی
شرط خرید اوراق اختیار فروش،‌ تملک دارایی پایه موضوع اوراق فروش تبعی در سبد سهامدار است. به عبارت دیگر چنانچه سهام بانک پارسیان در پرتفوی  سرمایه گذاران باشد می‌توان به میزان تعداد سهام، اوراق اختیار فروش ا نیز خریداری و آسوده خاطر بود که در سررسید یک ساله هر سهم به ارزش 200 تومان به فروش رسانده و سود بیش از 29 درصدی کسب شود.

این اوراق به ارزش یک ریال به فروش خواهد رسید و با توجه به سقف خرید هر شخص،‌ حداکثر نقدینگی برای خرید اوراق و در صورت داشتن 600 هزار سهم "وپارس" در پرتفوی، تنها 60 هزار تومان است.

چنانچه قیمت سهام پیش از سررسید به بیش از 200 تومان برسد، سهامدار می‌تواند سهام را به قیمت بالاتر بفروشد و الزامی به نگهداری تا سررسید نیست اما چنانچه در تاریخ سررسید قیمت سهم کمتر از 200 تومان باشد، صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان سهام را به قیمت 200 تومان از سهامدارانی که اوراق اختیار فروش دارند، خریداری می‌کند.

عرضه کننده اوراق مذکور صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان (تحت مدیریت شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان) است و کارگزاری پارسیان به عنوان کارگزار عرضه‌کننده تعیین شده است.
https://akhbarbank.com/vdcgtx97.ak97n4prra.html
تازه ترین اخبار