۰
بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین در آبان ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود.
ثبت تراز مثبت 12 درصدی بانک اقتصاد نوین در آبان ماه
به گزارش اخباربانک، بانک اقتصاد نوین در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت مربوط به تسهیلات اعطایی بود، این مبلغ شناسایی‌شده برابر با یک هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان بود، همچنین "ونوین" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مجموع این درآمد به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد تومان بود.

بانک اقتصاد نوین در آخرین فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه به ثبت رساند، میزان سود پرداختی جهت سرمایه‌گذاری‌ها برابر با یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان اعلام شد.

بانک اقتصاد نوین، میزان تسهیلات وصولی که در پایان آبان ماه اعلام کرد برابر با ۹ هزار و ۳۲۶ میلیارد تومان بود، همچنین ونوین از ابتدای سال مالی تاکنون میزان سرمایه به ثبت رسیده این بانک ۳ هزار و ۴۲ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"
میزان درآمد ماهانه‌ای که بانک اقتصاد نوین در آبان ماه سال ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۰ میلیارد تومانی (یک درصد) همراه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که درآمدزایی یک هزار و ۷۸۸ میلیارد تومانی را به همراه داشت، افزایش ۹ درصدی را تجربه کرد.

بانک اقتصاد نوین میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به ثبت رساند در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد (یک هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان) افزایش پیدا کرد و همچنین گفتنی است که "ونوین" در آبان ماه به تراز مثبت ۱۲ درصدی (معادل ۲۰۹ میلیارد تومان سود عملیاتی) دست پیدا کرد.

بیشترین درآمدزایی که بانک اقتصاد نوین در آبان ماه سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی مربوط به بخش مرابحه و خرید دین بود، میزان درآمدی که "ونوین" از این ۲ بخش به دست آورد به ترتیب برابر با مبالغ یک هزار و ۶۶۴ میلیارد تومان (مرابحه)، ۱۳۳ میلیارد تومان (خرید دین) بود.

بانک اقتصاد نوین میزان درآمد محقق‌شده خود را در آبان ماه ۲ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد، پس از تسهیلات اعطایی که بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد، درآمد حاصل از کارمزد با ۱۳۲ میلیارد تومان بیشترین میزان درآمد عملیاتی محقق‌شده را در اختیار داشت.

بانک اقتصاد نوین در آبان ماه با افزایش درآمد‌های محقق‌شده همراه بود، به‌گونه‌ای که این رشد درآمد عملیاتی در آبان ماه برابر با ۱۵ میلیارد ۳۶۰ میلیون تومان به ثبت رسیده بود.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"
میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری در آبان ماه سال جاری برابر با یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش پیدا کرد، پرداختی‌ها جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۸ ماه ابتدای سال مالی برابر با ۱۳ هزار و ۷۳۲ میلیارد تومان بود.
https://akhbarbank.com/vdcepw8v.jh8vzi9bbj.html
تازه ترین اخبار