این خودرو ۳۸۰ میلیون تومان گران شد

4 آذر 1401 ساعت 11:27

بررسی روند یک ماه گذشته قیمت‌ها حاکی از آن است که شیب افزایش قیمت‌ها در میان خودروهای خارجی تندتر بوده است.


خبرآنلاین: در بررسی قیمت‌ها در میان مدل‌های هیوندای، قیمت هیوندای اکسنت در طول یک ماه گذشته با رشد حدود ۴۰ میلیون تومانی مواجه شده، به طوری که از یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان در حال حاضر در بازار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت هیوندای آزرا (گرنجور) ۴ سیلندر مدل ۲۰۱۹ با افزایش ۳۸۰ میلیون تومانی، از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ۴ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تغییر قیمت داده است.

 
همچنین قیمت هیوندای النترا مدل ۲۰۱۸ از یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان، با افزایش ۲۳۰ میلیون تومانی، به ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.
در این‌میان، قیمت هیوندای i۲۰ از یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۱۳۰ تومان افزایش یافته است.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۸ با افزایش ۲۵۰ میلیون تومانی، هم‌اکنون در بازار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم ۲۰۰ میلیون تومان گران شده و در بازار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.
هیوندای سوناتا هیبرید تیپ ۳ نیز رشد ۳۳۰ میلیون تومانی را در یک ماه گذشته تجربه کرده و هم‌اکنون در بازار ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان قیمت دارد.
 
قیمت هیوندای توسان هم افزایش افزایش ۲۷۰ میلیون تومانی را تجربه کرده و در بازار با قیمت ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.
 


کد مطلب: 88210

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/88210/این-خودرو-۳۸۰-میلیون-تومان-گران

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com