۰
 بانک کشاورزی با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس های بانکی خود را از طریق زیرساخت های بانکداری باز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
به گزارش اخباربانک به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، پیشرفت فناوری و تغییر نیازهای مشتریان منجر به ارائه خدمات بانکی در بستر بانکداری باز (Open Banking) شده و به همین منظور بانک کشاورزی با ارائه سرویس های بانکی مبتنی بر API به پلتفرم های بانکداری باز، فین تک ها و مشتریان حقوقی، جهت اشتراک گذاری سرویس های مالی برای سهولت استفاده از خدمات بانکی اقدام کرده است.

این گزارش می افزاید: ارائه این خدمت، امکان شخصی سازی محصولات و خدمات بانکی، ایجاد سبد محصولات متنوع و افزایش سرویس های نوآورانه، امکان مدیریت تمام امور مالی در یک نرم افزار و … را برای مشتریان فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان نهایی می توانند با نصب نرم افزارهای تولید شده توسط فینتک ها و افتتاح حساب در بانک کشاورزی، از سرویس های مورد نظر خود به راحتی استفاده کنند. همچنین مشتریان حقوقی با جانمایی API های بانکی (VIPC) در سامانه های خود، امکان رسیدگی به امور بانکی را نیز از طریق همان سامانه خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود فرم درخواست می توانید به شعب بانک کشاورزی مراجعه و یا از اینجا اقدام کنید.
https://akhbarbank.com/vdcd9x0j.yt0jz6a22y.html
تازه ترین اخبار