۰
پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۳

مرسدس‌بنزِ ۸میلیاردی توقیف شد

ایسنا: فرمانده انتظامی گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو مرسدس بنز قاچاق در شهرستان آستارا خبر داد و اظهار کرد: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو قاچاق، ۸۰ میلیارد ریال است.
 
 
 
مرسدس‌بنزِ 8میلیاردی توقیف شد
سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه باید از ظرفیت و امکانات همه نهادها و سازمان‌ها در مقابله و مبارزه با قاچاق و ایجاد امنیت پایدار اقتصادی که ضامن رشد تولید در کشور است، استفاده کرد، گفت: مجموعه انتظامی در راستای تامین امنیت مردم و فراهم کردن شرایط سالم اقتصادی در کشور، مبارزه با قاچاقچیان کالا را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی آستارا حین کنترل وسائل نقلیه عبوری در این شهرستان به یک دستگاه خودرو مرسدس بنز با پلاک گذر موقت، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه پس از استعلامات و بررسی های لازم مشخص شد، این خودرو قاچاق است افزود: خودروی مورد نظر توقیف شد و در این خصوص متهم ۵۱ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
 
ملکی تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش خودرو قاچاق، ۸۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پدیده قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی محسوب می شود، پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند با واردات اینگونه کالا به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
https://akhbarbank.com/vdcaeuna.49naw15kk4.html
تازه ترین اخبار