۰
۱
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

ادامه تعلیق بانک آینده

نماد هشت شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و تعلیق بانک آینده وارد ماه هیجدهم شد و حجم مبنای ۷ سهم هم اعمال نمی شود.
ادامه تعلیق بانک آینده
به گزارش اخباربانک، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در آخرین روز کاری هفته، نماد شرکت های لیزینگ‌ خودرو غدیر، نوسازی‌ و ساختمان‌ تهران‌، سرمایه‌گذاری‌ بوعلی‌ و سرمایه گذاری مسکن پردیس به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

همچنین شرکت های پارس‌ دارو برای یک روز و سموم‌ علف‌ کش‌، بانک رسالت، لیزینگ رازی و سرمایه گذاری نیروگاهی ایران برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

در این میان تعلیق بانک آینده که از شهریور سال قبل با توقف نماد مواجه بوده به تشخیص سازمان بورس حداکثر تا 30 آذر تمدید شد.

حجم مبنای 7 نماد فرابورسی "کشرق، ‌وتعاون، غگلپا، رنیک، رافزا، زفکا و وسبحان" از امروز اعمال نخواهد شد.

همچنین تعداد ابطالی ها نسبت به روزهای گذشته کم شد و بورس و فرابورس طبق رویه گذشته و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام شرکت های سبحان دارو، پالایشگاه بندرعباس، نساجی بروجرد، هتل پارسیان کوثر اصفهان و دارویی تهران شیمی را باطل کردند.
https://akhbarbank.com/vdcfxydc.w6dc1agiiw.html
مشاهده نظر مخاطبان
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این بانک در مراسم فرعه کشی سال ۹۸ این بانک تامید کردند برای کسانی که مانده خود را حفظ کنند مطابق سنوات قبل قرعه مشی بر روی حساب های قرض الحسنه انجام میشود وای از سال ۹۷ به بعد مسولان بانک خلاف تعهد خود و تعهد اخلاق حرفه ای ضمن آنه از منابع بسیار کلان مانده حساب های قرض الحسنه بهره برده اند به تعهد خود مبنی بر قرعه کشی حساب های قرض الحسنه اقدام نکرده اند
تازه ترین اخبار