۰
وزارت اقتصاد در مورد رویداد بی سابقه دیروز و مربوط به تغییر رئیس سازمان بورس، توضیحاتی داد اما اشاره ایی به علت تاخیر در اطلاع رسانی نکرد!
وزارت اقتصاد بعد از ثبت رویدادی بی سابقه در تحولات مدیریتی بازار سرمایه (که مربوط به موافقت احسان خاندوزی با استعفای مجید عشقی و اعلام حضور محمد رضوانی فر به عنوان هفتمین رئیس سازمان بورس بود)، اعلام کرد: فضا سازی رسانه‌ای درباره پذیرش استعفای مجید عشقی رئیس سازمان بورس از روزهای گذشته با زمزمه‌های استعفای وی قوت گرفت و از دو شب گذشته تا پیش از ظهر دیروز بسیاری از رسانه‌ها خبر پذیرش استعفای وی در شورای عالی بورس و اوراق بهادار و تغییر در مدیریت این مجموعه را منتشر کردند.

ورود عجولانه و انتشار پیش دستانه خبر تغییر مدیریت در سازمان بورس و تصمیم شورای عالی بورس در حالی صورت می‌گرفت که نشست شورای عالی بورس با حضور وزیر اقتصاد ساعت ۱۰:۳۰ صبح آغاز شد اما گمانه زنی های رسانه‎ای مربوط به مصوبات این شورا از ساعات اولیه صبح آغاز و حتی پیش از این ساعت منتشر شده بود.

عدم پذیرش استعفای رئیس سازمان بورس در مغایرت با گمانه زنی‌هایی بود که درباره نتایج نشست شورای عالی بورس انجام شد که رسانه‌ها با قاطعیت از تغییر ریاست این سازمان خبر داده بودند.

براساس این گزارش، وزارت اقتصاد در برابر این توضیحات، هیچ اشاره ایی به علت تاخیر در اطلاع رسانی مربوط پذیرش استعفای عشقی توسط خاندوزی و حتی اعلام ریاست رضوانی فر نکرد که از اول وقت صبح دیروز در اکثر رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده بود !

این نهاد به دلیل اهمیت تغییرات مدیریتی در روند بازار سهام و جهت گیری افکار عمومی، می توانست در کمترین زمان بعد از اعلام رسانه ها، اقدام به ارایه توضیح یا تکذیبه کند و مانع از پخش سراسری خبر در همه رسانه ها شود!    
https://akhbarbank.com/vdcgwq97.ak97u4prra.html
تازه ترین اخبار