۰
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۱

پیشنهاد افزایش سرمایه فوق سنگین 4 شرکت

چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین ۱۷۵۰۰ ، ۱۰۰، ۴۰ و ۱۴ درصدی از سه محل خبر دادند.
پیشنهاد افزایش سرمایه فوق سنگین 4 شرکت
به گزارش اخباربانک، چهار شرکت قند مرودشت، ورزیران ، صنعت و تجارت آداک و آما به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه فوق سنگین 100، 17500 ، 14 و 40 درصدی از سه محل سود انباشته ، تجدید ارزیابی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

بر این اساس، "قمرو" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 100 به 200 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی ، حفظ نقدینگی ، جبران مخارخ سرمایه ای انجام شده و بهبود سرمایه در گردش خواهد شد.

همچنین "کورز" درصدد است سرمایه فعلی را از 2 به 352 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

"وآداک" نیز در نظر دارد سرمایه فعلی را از 87 به 99.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار و کفايت سرمايه اعمال خواهد شد.

در این میان، "فاما" درصدد است سرمایه فعلی را از 250 به 350 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.
https://akhbarbank.com/vdcc4xq4.2bq4o8laa2.html
تازه ترین اخبار