شرکت ۴۰۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی شد

23 آبان 1401 ساعت 8:23

سرمایه گذاری الماس کارت ایرانیان با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام بایستد.


به گزارش اخباربانک، سرمایه گذاری الماس کارت ایرانیان پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۱۲ مهر با نماد "والماس" در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان صد و هشتاد و یکمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه  ۱۵ درصدی سهام بایستد.

معرفی شرکت
سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان ۶ شهریور سال ۸۹ بصورت سهامی خاص تأسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید و در حال حاضر جزو شرکت های فرعی موسسه بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بشمار می‌رود. مرکز اصلی شرکت در خیابان خالد اسلامبولی واقع شده است.

سرمایه شرکت با ۱۰ نیروی انسانی در بدو تاسیس ۱۰ میلیون تومان بوده که طی دو مرحله افزایش سرمایه از محل سود انباشته به ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است. مالکیت ۹۹.۹ درصد سهام به شرکت بنیاد تعاون ودجا تعلق دارد.

سرمایه گذاری خارج از بازار سرمایه
شرکت ۲۱ دی سال ۹۹ تعداد ۱۱ واحد از پروژه مسکونی مژده به متراژ تقریبی ۱۵۸۴ متر از صندوق تعاون و سرمایه گذاری مسکن ودجا به مبلغ ۵۰.۲ میلیارد تومان و پایین تر از قیمت گزارش کارشناسی پیش خرید کرد. این پروژه در منطقه ۴ تهران محله حسن آباد واقع شده که تا پایان سال گذشته ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و نیمه اول سال جاری تحویل داده می شود. ضمن اینکه مبلغ ۵ درصد از معامله موقع تحویل به فروشنده پرداخت خواهد شد.

سرمایه گذاری در املاک درصد کمی از منابع شرکت را به خود اختصاص داده و شرکت، سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه نخواهد داشت و به محض تکمیل، اقدامات لازم جهت فروش آن صورت می پذیرد. کماکان استراتژی اصلی شرکت، سرمایه گذاری در سهام است.

سیاست تقسیم سود

صورت سود و زیان پنج سال اخیر

طبق صورت های مالی حسابرسی شده سال منتهی به اسفند گذشته، سود خالص تحقق یافته برای هر سهم معادل ۳۶۳ ریال بود.


کد مطلب: 88059

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/88059/شرکت-۴۰۰-میلیاردی-آماده-عرضه-اولیه-۱۵-درصدی

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com