۰
براساس آمار و اطلاعات تسهیلات کلان بانک پاسارگاد، حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی این بانک تا پایان بهار ۱۴۰۱ در دست ۲۱ گروه ذینفع واحد است.
۲۰۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات بانک پاسارگاد در دست ۲۱ هلدینگ
به گزارش اخباربانک، براساس آمار و اطلاعات تسهیلات کلان بانک پاسارگاد، حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از تسهیلات اعطایی این بانک تا پایان بهار ۱۴۰۱ در دست ۲۱ گروه ذینفع واحد است. 

گروه مادرتخصصی معدنی خاورمیانه (میدکو) با ۸۴ هزار و ۷۱۸ میلیارد تومان تسهیلات دریافتی در رتبه اول قرار دارد. گسترش انرژی پاسارگاد با ۲۴ هزار و ۷۰۸ میلیارد تومان دوم، توسعه نفت و گاز صبای کنگان با ۲۰ هزار میلیارد تومان سوم، گروه ارزش‌آفرینان پاسارگاد با ۱۳ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومان چهار و گروه آینده‌نگر توسعه خاورمیانه نیز با ۹ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان پنجم است. 

قابل ذکر است گرچه حجم فعالیت این گروه‌ها یا مجموعه‌شرکت‌ها گسترده است اما تمرکز تسهیلات نظام بانکی در تعداد محدودی از گروه‌شرکت‌ها موجب شده بخش زیادی از اقتصاد ایران از دریافت تسهیلات محروم بماند.
منبع: نود اقتصادی

پایگاه خبری اخبار بانک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
https://akhbarbank.com/vdceoo8v.jh8fwi9bbj.html
تازه ترین اخبار