ش از 14 هزار نفر از برندگان حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری شناخته شدند

11 آبان 1401 ساعت 16:37

مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری” مهرریزان”، با حضور اعضای هیات مدیره بانک، نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور برگزار شد و بیش از 14 هزار نفر از برندگان این حساب‌ها شناخته شدند.


به گزارش اخباربانک، در این مراسم مدیرعامل بانک گردشگری در سخنانی با اشاره به سنت قرض‌الحسنه در قرآن گفت: قرض الحسنه، آثار و برکات فراوانی دارد و این مهم در نیت خیر مشتریان حساب های قرض الحسنه وجود دارد.

محمدرضا فهمی، ترویج فرهنگ قرض الحسنه را ضروری خواند و افزود: در حال حاضر از محل منابع سپرده‌های قرض‌الحسنه، تسهیلات قرض‌الحسنه در زمینه های ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن  و بیماری‌های خاص پرداخت می‌شود.‌

وی ادامه داد: بسیاری از خیرین و یا صاحبان برخی شرکت ها برای بهره مندی کارکنان خود از تسهیلات قرض الحسنه، منابع خود را در اختیار بانک ها قرار می‌دهند تا بانک نیز به افراد معرفی شده از سوی شرکت‌، تسهیلات قرض‌الحسنه بپردازد.

این گزارش حاکیست: مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا ۸ آبان ۱۴۰۱ بود.

حداقل موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه برای شرکت در قرعه‌کشی مبلغ یک میلیون ریال بود و به ازای هر یک میلیون ریال موجودی روزانه در سپرده‌های قرض‌الحسنه برابر یک شانس قرعه‌کشی محسوب شد.

در این مراسم 10 سکه تمام بهار آزادی برای ۱۰ نفر، 20 نیم سکه بهار آزادی برای ۲۰ نفر، 40 ربع سکه بهار آزادی برای ۴۰ نفر، ۲۰۰ جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی، ۲۰ کمک هزینه ۵۰ میلیون ریالی برای سفر به عتبات عالیات، ۵۰ کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی برای خرید کالاهای بادوام داخلی و هزاران جایزه نقدی و غیرنقدی دیگر قرعه کشی شد.

در مجموع حدود 42 میلیارد ریال جایزه نقدی و غیرنقدی به بیش از 14 هزار نفر از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری تعلق گرفت.

بانک گردشگری ۱۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد.


کد مطلب: 87916

آدرس مطلب :
https://www.akhbarbank.com/news/87916/ش-14-هزار-نفر-برندگان-حساب-های-قرض-الحسنه-بانک-گردشگری-شناخته-شدند

پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک
  https://www.akhbarbank.com